Aviseringar
Rensa alla

Vad menar han? är han intresserad av henne?...


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej som är 13, och är tillsammans med en kille som är världens mysigaste , underbaraste och allt de där! Vi har varit tillsammans i snart 5 månader..
Han har aldrig varit otrogen mot mig eller något, allt har alltid varit perfekt förutom en gång. Då vi bråka hur mycket som helst för han skrev saker till en annan tjej, fast han sa att han var jättedum att han inte tänkte efter och de. Och sen dess har allt varit perfekt, och jag har hans lösenord på facebook eftersom att han fick mitt. Och har sett att han chattar VÄLDIGT mycket med en 1 år äldre tjej, han tycker hon är rolig och de.
Och han skrev typ till henne '' aa jag var med min kompis igår (en tjej)'' , och då skrev hon: vilken kompis? då skrev han: flickvän då,
Han säger helatiden att han har sett henne , att hon är rolig, spamma henne med pussmunnar ( de verkade lite på skoj), men ändå.. och vissa killar i min ålder tycker de är coolt att vara tillsammans med tjejer som är äldre.. så man blir ju lite fundersam när han chattar så mycket med den där tjejen och de. Plus att han såg att jag var inne på facebook sen, men ändå skrev han INGENTING till mig , bara till henne. De stör mig ENORMT asså! Snälla är jättetacksam för svar om vad ni tror !!


   
Citera
Ämnesstartare

och jag vet att de inte är rätt av mig att gå in på hans facebook och kolla på vad han skriver med andra, men jag MÅSTE ju de för att få veta..


   
SvaraCitera

Berätta om din oro för honom. Handla efter vad han säger och hur han reagerar.

Och nej, du MÅSTE inte logga in på hans facebook och tjuvläsa.


   
SvaraCitera

De kanske bara är bra kompisar? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

Berätta om din oro för honom. Handla efter vad han säger och hur han reagerar.

Och nej, du MÅSTE inte logga in på hans facebook och tjuvläsa.

Jag kan ju inte säga att jag vart inne på hans facebook och kollat vad han och hon har skrivit .. :/ och då kommer han kanske tycka att jag överdriver och de.

emilsh:

De kanske bara är bra kompisar?

Ja jag vet, men dom har inte känt varann så jättelänge faktiskt.. :/


   
SvaraCitera

lenne1234:

Jag kan ju inte säga att jag vart inne på hans facebook och kollat vad han och hon har skrivit .. :/ och då kommer han kanske tycka att jag överdriver och de.

Säg att du har onda aningar bara, och att du vill att ert förhållande ska vara ärligt och tryggt. Anklaga inte, för chansen är stor att han inte gjort något "fel".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

Säg att du har onda aningar bara, och att du vill att ert förhållande ska vara ärligt och tryggt. Anklaga inte, för chansen är stor att han inte gjort något "fel".

Ja okej tack! Eller ska jag bara låta de vara och låssas som jag inte läst nånting, sen om de blir värre så säger jag till?


   
SvaraCitera