Aviseringar
Rensa alla

vad menar han egentligen???


Ämnesstartare

Jag och en kille har messat och chattat i några månader nu. Vi har träffats en gång irl men det var igen date eller liknande.

Han har några ggr skrivit saker som "Tjena gullet ;)" "Tjena snygging ;)" osv osv. Nu har jag frågat vad han känner för mig.

Han sa: "tycker du e jätte söt och så men vi har inte träffats så mkt så kan ju inte säga så mkt om din personlighet och så"

då frågade jag: "men alltså..gillar du mig mer som kompis elr är du "kär" i mig.. ?"

Han sa: "mer som kompis eftersom jag inte känner dig så väl"

Då frågade jag om han ens skulle vilja träffa mig nån gång då sa han "kanske de :)"

Hur kan han säga att han har mer kompis-känslor för mig när han skriver "tjena gullet ;)" och massa sånt ???
Vad menar han??

Det kanske är svårt att svara på men jag vet inte vad jag ska göra!


   
Citera

För att man hälsar så.


   
SvaraCitera

Men fråååga honom bara hur det ligger till.


   
SvaraCitera

Han menar att han vill ha köttsligt umgänge med dig.


   
SvaraCitera

Ofta man vill vara vän.


   
SvaraCitera

Det krävs mer än några sms för att bli kär i någon[no-no], men det verkar som att han är intreserad av dig så försök att träffa honnom mer IRL och se hur det artar sig[y]


   
SvaraCitera

Han verkar inte veta så mycket om dig än. Man kan inte vara kär i någon man inte känner. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

"tjena gullet ;)" och massa sånt ???

Det e ju helt normalt om kille skriver till en tjej " tjena gullet, sötnos elr sånt" och jag tror inte han menar nånting om han inte visar det, t.ex. berömma henne och flörta lite . annars så e det ingenting som kan räknas [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Han verkar inte veta så mycket om dig än. Man kan inte vara kär i någon man inte känner.

Rätt, rätt, rätt [cool]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

Rätt, rätt, rätt [cool]

[wank][wank][wank]


   
SvaraCitera

Infraröd:

Man kan inte vara kär i någon man inte känner.

Fel, jag är kär i jätte många här på UM som jag inte har träffat IRL


   
SvaraCitera

joof:

"tycker du e jätte söt och så men vi har inte träffats så mkt så kan ju inte säga så mkt om din personlighet och så"

Han verkar vara en djup typ.


   
SvaraCitera

nazgul:

Fel, jag är kär i jätte många här på UM som jag inte har träffat IRL

Fel, och du känner väl dem isf?


   
SvaraCitera

Ställ om frågan och fråga om han vill ha sex med dig istället för om han är kär i dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

vad menar han

han vill knulla [sad]


   
SvaraCitera