Aviseringar
Rensa alla

vad menar han egentligen???


Han tycker du är snygg, men vill inte hamna i något han inte kan "kontrollera". Det vill säga, han har inte tillräckligt bra koll på dej alternativt att han känner dej för dåligt.


   
SvaraCitera

Sånt kan man ju skriva till vem som helst typ. Ligger lika mycket känslor i det som att säga "puss".


   
SvaraCitera

Det betyder ju inte att han är kär i dig. Men han har inget emot att utveckla er relation. Han tror alltså att det kan "bli" något, ller han är intresserad. Jaja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker han verkar va intresserad av dig fast vill inte va för på och skrämma iväg dig [smile]


   
SvaraCitera

Simnudel:

Han verkar vara en djup typ.

[smile]


   
SvaraCitera

Infraröd:

Fel, och du känner väl dem isf?

Men hör du inte vad jag säger, dumma människa


   
SvaraCitera

joof:

Hur kan han säga att han har mer kompis-känslor för mig när han skriver "tjena gullet ;)" och massa sånt ???
Vad menar han??

meh. han är kanske attraherad av dig men uppenbarligen vet han itne hur han känenr för dig efter som han inte KÄNNER dig.

walla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kan lika gärna skoja med dig. Jag vet plenty of guys som skriver sådär, även om jag bara är deras kompis. Det är troligtvist inget seriöst.


   
SvaraCitera

du är fail!


   
SvaraCitera

nazgul:

Men hör du inte vad jag säger, dumma människa

Hör nej, men läser ja. Det är inte jag som är dum, det är du som inte orkar tolka mina meningar rätt. Om du nu är kär i någon på UM, så känner du väl dem, fastän du inte träffat dem?


   
SvaraCitera

joof:

Vad menar han??

han är kille och tror han får fitta om han kallar nån gullet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa hälsar så.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Om du nu är kär i någon på UM, så känner du väl dem, fastän du inte träffat dem?

Hur bra kan du känna nån då du bara läst personens i frågas presentation [rolleyes]


   
SvaraCitera

nazgul:

Hur bra kan du känna nån då du bara läst personens i frågas presentation [rolleyes]

Hur fan kan du bli kär av att läsa någons presentation? [tard]


   
SvaraCitera

Infraröd:

Hur fan kan du bli kär av att läsa någons presentation?

Ja säg det, men så är det....


   
SvaraCitera