Aviseringar
Rensa alla

vad menar han?


Ämnesstartare

Hej, jag och en kille har bestämt att vi ska ha ett hemligt förhållande tills de känns helt rätt , mer typ av kk´s förhållande tills vi vet om vi verkligen gillar varandra men vi ska vara trogna mot varandra, vi träffades igår och snacka och hade sex han berätta att han inte hade haft sex på jättelänge (1 månadsedan) och blivit en bra kille nu (därför jag har gett han en chans) och när vi hade sex lova han att inte komma i mig men han klaga hela tiden på att han kommer komma vilken sekund som helst så vi skulle ta de lugnt. När jag e hemma så smsa ja honom och sa : du kom inte i mig va haha?  han svara såhär : ja haha ta dagen efter piller palla inte var bara skämmigt.

Vad är de han inte pallar, vill han avsluta hela vår relation eller vad menar han? jag vågar inte fråga heller. eller palla han bara inte bry sig att komma i mig?  


   
Citera
Ämnesetiketter

han pallade väl inte berätta där och då att han kom i dig för att det "var bara skämmigt"


   
SvaraCitera
grisen

Han låter som en idiot.

Nu är du gravid med en du "varit i hemligt sexuell förhållande med" i en dag

Grattis! 


   
SvaraCitera

dampbarn55: hemligt förhållande

Betyder att han vill ligga med andra.

dampbarn55: ja haha ta dagen efter piller palla inte var bara skämmigt.

Betyder att han är omogen och saknar respekt för dig

Låter inte som han är något bra i sängen heller. Vad ser du i honom? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej allltså vi har varit på ¨g¨ och bråkat till och från nu i över 2 år, och nu har han verkligen förändras han har blivit en bra kille, jag har legat med honom innan. men jag undrade om han menade när han skrev ¨palla inte , var bara skämmigt¨ om han menade att han inte palla med mig eller palla att berätta att han kom i mig. 


   
SvaraCitera

Ni har kännt varandra i två år och är fortfarande osäkra? Jag menar det är ju en lång tid och ni vet inte om ni gillar varandra. Okej du har fallit för honom eftersom att kärleken har gjort dig blind. För du fattar inte vad han håller på med. Att ha ett hemligt förhållande är som att visa att man skäms tycler jag. Vems idé var det ? Hans eller din? Om det är hans ja då får du öppna dina ögon. Jag hoppas du tog dagen efter piller för säkerhets skull. Ochhhhh du? Använd kondom fan. Bara ett tips från coachen.:) 


   
SvaraCitera