Aviseringar
Rensa alla

Vad menas med detta ? Från urkund?


Ämnesstartare

Detta är ett automatiskt e-postbrev från Urkund.

Ditt dokument - Uppsats om Benito Mussolini.doc - med diarienummer D1479118 har på din begäran återförts som jämförelseobjekt.

Detta brev skickas till dig eftersom du genom att klicka på en länk i en mottagningsbekräftelse från Urkund valt att återföra ett tidigare undantaget dokument till källindex i antiplagieringssystemet. Vi har på din begäran markerat att ditt dokument kan användas som framtida källa.

Om du klickat på länken för att återföra ditt dokument av misstag och faktiskt inte vill ingå i Urkunds system med ditt dokument så kan du klicka på länken i mottagningsbekräftelsen igen. Ditt dokument undantas då från källindex.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det är väl inget dåligt eller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det betyder att din uppsats kommer att läggas till i deras databas så att folk inte kan snylta utav dig och uppsatsfuska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Det betyder att din uppsats kommer att läggas till i deras databas så att folk inte kan snylta utav dig och uppsatsfuska.

Jaha, okej. Men det menas väl inte att jag har plagierat ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Men det menas väl inte att jag har plagierat ?

Nej


   
SvaraCitera

Anura:

Jaha, okej. Men det menas väl inte att jag har plagierat ?

Jag tror inte ens att du får veta ifall du har plagierat eller inte, det är bara läraren som får det.


   
SvaraCitera

Brukar aldrig läsa det där. Bara man får den där texten så vet man att man skickat till rätt adress.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att det är en udda fråga, men jag har aldrig skickat nåt till urkund innan [crazy].


   
SvaraCitera

Anura:

Jag vet att det är en udda fråga, men jag har aldrig skickat nåt till urkund innan

Haha, varför frågar du då?

Själv så använder min svensklärare, samhällskunskapsläraren och Naturkunskapsläraren den saken. Man blir lite rädd, fast å andra sidan så fuskar jag aldrig.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera