Aviseringar
Rensa alla

Vad ni


Ämnesstartare

blivit seriös-diskussions-glada/lättretliga mot varandra på senaste, känns inte helt hemtrevligt.

Är osäker på om det är bättre eller sämre än tråkigt nonsens så väljer att säga kram på er alla, förutom undantag ni själva får gissa er till.


   
Citera
Zaun
 Zaun

Kram[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det råder en sådan norm om att hålla med varandra här att jag nu misstänker att det hör till ovanligheten för vissa att någonsin yttra en åsikt som är kontroversiell. Min aktivitet de senaste dagarna har lett mig till den slutsatsen.

Förstår inte varför människor ska behöva ta allt så personligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kram!


   
SvaraCitera

Tänkte det samma med nästan samma formulering för ca 30 minuter sedan, och relaterar/sympatiserar med detta:

Luther Blissett:

Är osäker på om det är bättre eller sämre än tråkigt nonsens så väljer att säga kram på er alla, förutom undantag ni själva får gissa er till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är bättre ibland och sämre ibland, när jag tycker att det är bättre kommer jag fortsätta. Deal with it. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sämre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

sämre

ska du börja grina? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst så förstår jag faktiskt inte hur de flesta av er (även jag) kan vara så nöjda med att sitta här och skriva nonsens dag ut och dag in, börjar kanske bli dags att gå vidare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det blivit för mycket spam och bråk igen sedan en viss spammare (KEKEOXO) kom tillbaka. Borde banna henne igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte värst nöjd med det, men ett bra sätt att slösa tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det börjar bli lite irriterande. Känns som att man inte kan skriva något utan att folk börjar kasta skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det handlar om att jag är elak och vill kasta skit, inte att jag åsidosätter min önskan att hålla mig väl med samtliga(som jag har) för att skriva sånt jag tror bidrar till en bättre community/internet/sverige/värld på sikt.

jag är fan för bra för "er".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har inte bara varit du så ta inte åt dig någon ära!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klaga på mig hur mycket ni vill men jämfört med mig är de flesta av er bara ett gäng bekväma fegisar.


   
SvaraCitera