Aviseringar
Rensa alla

Vad Obama måste fixa!


Ämnesstartare

Ja, nu har Obama vunnit och är den nya presidenten i USA. Skit många människor i USA och ja inte bara USA utan i hela världen jublar och säger att allt kommer bli mkt mkt mkt bättre nu. Men kommer det? Varför ska vi kalla han för bra president....? [confused] Alltså folk borde jubla efter han har fixat några saker.

1. Fixa till ekonomin, och jag då gäller de hela världen. För att efter börskraschen i USA så har hela världen påverkats starkt av det.

2. Fixa till sjukvården i USA som är skit cp!

3. Dra alla soldater tillbaka från Irak och Afghanistan. Och sluta med hela Bush teorin att införa demokrati in i ett land genom att bomba skiten ur den.

4. Ta över kontrollen på LMDC (Lower Manhattan Development Corporation)! För att LMDC suger och folket SUGER ännu mer hårdare där. De har gått nu snart 8 år och dem har fortfarande inte kommit upp med någon plan på hur dem ska bygga nytt freedom tower. Alltså då menar jag att Obama ska komma till LMDC sparka alla i arslet och bygga WTC som de såg ut och inte nån jävla super duper mambo jambo skit. (Och WTC gäller hela världen, för er som inte vet så WTC var center för all världs marknad och ja de påverkade världs börsen)

5. Och sist men inte minst lägga ut klar gjord dokument om vad som hände 9/11. Alltså vad som hände på riktigt! Med alla bevis så man slipper alla dem mambo jambo conspiracy idioter som påstar att 9/11 var inside job. FAN VA JAG HATAR DEM! Dem är irriterande och dem är överallt.

(Sen finns det säkert jätte många saker till, men jag kommer inte på nå mer justnu)

Sen när han har gjort dem har sakerna då kan alla börja jubla!


   
Citera
Ämnesstartare

6. Publicera den hemliga boken från alla intelligenstjänster (eller vad det nu än heter).

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljöproblemen är sjukt mycket viktigare att fixa. Vem fan bryr sig om ekonomi och sjukvård när vi inte har någon planet att bo på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Miljöproblemen är sjukt mycket viktigare att fixa. Vem fan bryr sig om ekonomi och sjukvård när vi inte har någon planet att bo på?

Vah!? [tard] Miljön är lika mkt viktig som ekonomi och sjukvården. Jag vill att Obama ska fixa börskraschen så att hela världen kommer upp på sina fötter igen och speciellt Sverige! För att fan tack vare börs kraschen så har blivit mkt mkt mkt svårare för mig att hitta ett bra heltids jobb!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad genomtänkt. Jag håller verkligen med dig. Han ska fixa allt. På 10 minuter. Ensam. Annars är han värdelös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför bryr sig så många svenskar om usas presidentval?
Varför får usa så mycket uppmärksamhet? Det är ju ett riktigt skitland! 😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Fan vad genomtänkt. Jag håller verkligen med dig. Han ska fixa allt. På 10 minuter. Ensam. Annars är han värdelös.

Jaja, Han börja styra bara i januari och de första som jag tycker att han borde göra är ju ekonomin som tar ungefär ett halv till ett år att fixa och sen kan han fixa resten. Jag menar de sjukt svårt att fixa allt det här och han kanske hinner inte fixa allt under sin tid som president. Men! han kan försöka och vissa att han har verkligen försökt fixa alla dem här problemen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Varför bryr sig så många svenskar om usas presidentval?
Varför får usa så mycket uppmärksamhet? Det är ju ett riktigt skitland! 😐

För att de påverkar hela världen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja Obama kommer omvanlda hela jorden till edens lustgård [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cthulhu_Fhtagn:

För att de påverkar hela världen...

suck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja sucka på du och ingen har sagt att du ska bry dig om deras politik. Men deras politik och problem har påverkat mig ekonomiskt och jag har varit nu arbetslös ett jävla bra tag tack vare hela USAs ekonomi problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså kortfattat USA är den moderna Romriket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cthulhu_Fhtagn:

Vah!? [tard] Miljön är lika mkt viktig som ekonomi och sjukvården. Jag vill att Obama ska fixa börskraschen så att hela världen kommer upp på sina fötter igen och speciellt Sverige! För att fan tack vare börs kraschen så har blivit mkt mkt mkt svårare för mig att hitta ett bra heltids jobb!

Är du efterbliven? Kan du inte läsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cthulhu_Fhtagn:

de första som jag tycker att han borde göra är ju ekonomin som tar ungefär ett halv till ett år att fixa

Och hur fan vet du det? [bigsmile]

Cthulhu_Fhtagn:

Men! han kan försöka och vissa att han har verkligen försökt fixa alla dem här problemen.

Han har ju inte ens fått försöka än, vad är det du gnäller om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Han har ju inte ens fått försöka än, vad är det du gnäller om?

Jag gnäller inte, jag tycker bara att man ska inte sitta där och tror att Obama är ett nytt start för USA och världen som många säger.

Libertad:

Och hur fan vet du det?

Om man kollar på dem stora börskraschen 1929, 1987, 2000 så har folket likads fixa till de rätt så snabbt på ungefär ett halv till ett år! Och jag säger inte att allt var hokus pokus klart ja de var inte helt klart men ekonomin gick upp åt i rätt så bra takt.

Ad Hominem:

Är du efterbliven? Kan du inte läsa?

Na jag tror inte det, kan ju fråga min morsa om jag är det. Jag tog bara argumenterade tillbaka som tolkade på det du skrev. Om du är så aggressiv så du kan inte diskutera normalt och inte kalla folk för efterblivna bara för att dem kanske tolkade fel på vad du sa/skrev så kan du ju gå ut och leka med dina hippie kompisarna i gräset och ha en orgy protest för bättre miljö [wink]


   
SvaraCitera