Aviseringar
Rensa alla

Vad och hur ska man göra med allt hår?


_Ozzy_
Ämnesstartare

Okej, jag har aldrig varit bekväm med att raka könshår.. Tycker de känns väldigt fåfängt och feminint. Men med tanke på hur många tjejer känner idag så är de nästan att man får svälja sin stolthet.

Men frågan är ju: Vad är bästa alternativet när resten av kroppen är relativt hårig? Är väll ingen grottmänniska men har väldigt skapligt med hår på mage och bröst, mer än de flästa andra i min ålder (20 års åldern) iallafall.

Så de skulle de antagligen kännas jävligt dumt om man var renrakad där nere, men hår på resten av kroppen?

Någon som har nå tips eller bra idéer?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag känner mig oftast väldigt ofräsch om jag inte rakat mig "down stairs". Därav också anledningen till varför jag gör det med jämna mellanrum.


   
SvaraCitera
_Ozzy_
Ämnesstartare

Jo, men som sagt, ser ju väääldigt dumt ut när resten av kroppen är hårig?


   
SvaraCitera

_Ozzy_:

Vad är bästa alternativet när resten av kroppen är relativt hårig?

Trimma kort, ser bara fånigt ut om du rakar kuken och är hårig i övrigt.

Sen tror jag inte alls att tjejer i allmänhet föredrar killar som är slätrakade, ser ut som en korsning mellan en 5årig gosse och en plockad kyckling..

Är bög själv och min kille är lite hårig på magen och bröstet, han trimmar bara runt kuken så det inte skall se konstigt ut. Jag tycker själv att det är sexigt och jag ser verkligen inget fel med att en kille har könshår så länge det inte är värsta busken för det kan vara lite otrevlig när man har sex.. [crazy]


   
SvaraCitera

Ansa bara? Du behöver ju inte vara renrakad [crazy]


   
SvaraCitera

MAN MÅSTE VARA VAXAD ANNARS FÅR MAN INGA TJEJER.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

_Ozzy_:

Så de skulle de antagligen kännas jävligt dumt om man var renrakad där nere, men hår på resten av kroppen?

nej


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

_Ozzy_:

feminint

och va? nä.


   
SvaraCitera

_Ozzy_:

Så de skulle de antagligen kännas jävligt dumt om man var renrakad där nere, men hår på resten av kroppen?

Varför? [crazy]


   
SvaraCitera

Tkr det är fult när det är renrakat på håriga män. Speciellt om de har mörkt hår. Ful kontrast. [crazy]


   
SvaraCitera

Gillar inte renrakat.
Gillar inte hår heller.


   
SvaraCitera

Trimma. Hur svårt kan det vara?


   
SvaraCitera

man kan samla det i en syltburk och skicka till någon man inte tycker om


   
SvaraCitera

Ha allt ditt hår kvar och kompletera med ett skägg, det är snyggt med håriga män.


   
SvaraCitera

Tycker inte alls det ser miffat ut med en hårig kropp men icke hårig snopp. Hellre helt rakat där nere än att det ska vara hår.


   
SvaraCitera