Aviseringar
Rensa alla

Vad önskar jag mig i julklapp?


Ämnesstartare

Har verkligen brist på fantasi, börjar väl bli gammal eller något. Folk börjar tjata om julklappslistor och sådan är det ju en fördel om man har. Men jag har verkligen ingen aning vad jag önskar mig. Har bara kommit på två saker. Någon som kan ge mig lite tips?

Lite beskrivning om mig
Är en kille som är 22år (ja det stämmer), jobbar som webbprogrammare, bor i STHLM själv och jag behöver absolut inge porslin eller sånt skit. Jag gillar tekniska prylar och vissa kläder. Men det är inte sånt man önskar sig eftersom man kan då få ett par jeans ifrån Dressman[crazy] (inge fel med det eller så[rolleyes], men de sitter inte fint på mig). Är inte direkt rik, men jag har råd med det jag vill ha. Gillar dataprylar och bara ta det lugnt.

SÅ KOM MED TIPS NU!


   
Citera
Ämnesstartare

Fallskärmshopp.


   
SvaraCitera

Digitalkamera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kamera, bärbar dator, motorcykel, Ett ljudsystem jag inte minns vad det heter men bra är det. Ett x-box, en plunta, en dammsugare, nya minnen, större hårddisk, virusskydd...Fan att det ska vara så svårt med killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelkonsol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har hört att årets julklapp är upplevelser.
önska dig en upplevelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Fallskärmshopp.

Då dödar min mor mig!

uppenbar:

Digitalkamera.

NEJ NEJ för min pappa kommer lära mig allt och han älskar fotografi[crazy]

Harpyja:

bärbar dator, motorcykel, Ett ljudsystem jag inte minns vad det heter men bra är det. Ett x-box, en plunta, en dammsugare, nya minnen, större hårddisk, virusskydd...Fan att det ska vara så svårt med killar.

Tyvärr så är ju inte min släkt så rik. Virusskydd är för kärringar likaså dammsugare. Har en Ipod så minnen är inte nödvändigt. Större hårddisk får jag tyvärr aldrig[n] Plunta har jag redan.

Marielle Hagblad:

Spelkonsol.

Tyvärr får jag icke det!

Paulus Af Tarsus:

har hört att årets julklapp är upplevelser.
önska dig en upplevelse.

Som vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Då dödar min mor mig!

Äh, det är väl du som ska hoppa inte hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Äh, det är väl du som ska hoppa inte hon.

Jo det är sant men då får man vänta tills det blir varmare, å vänta näääää! Kan dock önska det mig i födelsedagspresent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Kan dock önska det mig i födelsedagspresent.

Låter som en bra idé.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Låter som en bra idé.[y]

Låter riktigt roligt allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ny mobiltelefon och 1 snowboard kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Tyvärr så är ju inte min släkt så rik. Virusskydd är för kärringar likaså dammsugare. Har en Ipod så minnen är inte nödvändigt. Större hårddisk får jag tyvärr aldrig Plunta har jag redan.

En rakapparat.


   
SvaraCitera

SebastianE:

SÅ KOM MED TIPS NU!

En tub glidmedel - typ den största - från apoteket, och en livslång prenumeration på någon porrblaska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En trimmer


   
SvaraCitera