Aviseringar
Rensa alla

Vad prioriteras hos partern?


Ämnesstartare

Jag läste precis i en tråd att killar dumpar tjejer för att dom är mulliga/feta (alla har sin egen definition av vad det innebär) och att det blir jobbigt att finna denne attraktiv.

Jag kan förstå om tjejen är extremt missnöjd med sig själv och klagar 24/7 att man dumpar henne, men om hon är nöjd med sig själv och sin kropp så kan jag inte se problemet?
Det är ju ändå människan man blir kär i, och så länge som personen är fin så borde det ju inte vara något konstigt?

Är det bara ren och skär ytlighet det handlar om, samt höga krav?


   
Citera

Guide Me Home:

Det är ju ändå människan man blir kär i, och så länge som personen är fin så borde det ju inte vara något konstigt?

Men sex livet ska fortfarande funka, det är ju inte så kul att ha sex med någon man inte finner attraktiv.
Det är det som förstör många förhållanden attraktionen försvinner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lekerkung:

Det är det som förstör många förhållanden attraktionen försvinner.

Och vad är det som gör att den försvinner? Klart som fan att man kan tröttna på en människa man ser i stort sätt varje dag, men man måste kunna fixa passionen på något sett. Se förbi det "motbjudande" till vad som är vackert. Sex ska man inte ha pga ytliga skäl[no-no]


   
SvaraCitera

Guide Me Home:

Är det bara ren och skär ytlighet det handlar om, samt höga krav?

min tjej hade ÄS innan vi träffades. valde just henne för det. hon lär ju aldrig bli fet ju... det är mkt bra


   
SvaraCitera

Jag skulle inte vilja ha ett förhållande med någon som jag inte finner sexuellt attraktiv.

Förvisso så sitter inte attraktionen så mycket i utseendet, enligt mig. Men för vissa kanske det gör det? [no-no]


   
SvaraCitera

mitt enda krav på en partner är att hon ska älska mig. men det är bara jag.


   
SvaraCitera

Guide Me Home:

Det är ju ändå människan man blir kär i, och så länge som personen är fin så borde det ju inte vara något konstigt?

och utseendet är inte en del av människan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Men för vissa kanske det gör det?

Jo, men det borde även vara de som är olyckliga. Omringade av höga krav och förväntningar som är svåra att leva upp till.

lacostekrokodilen:

min tjej hade ÄS innan vi träffades. valde just henne för det. hon lär ju aldrig bli fet ju... det är mkt bra

Många med ätstörningar har fel förhållande till mat, och det kan vända.
Från anorexi till bulimi. (Vill dock ej påstå att alla med bulimi är feta.)[no-no]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ennie:

och utseendet är inte en del av människan?

Självklart, men ingen ska döma hunden efter håret.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

mitt enda krav på en partner är att hon ska älska mig. men det är bara jag.

[y][y]


   
SvaraCitera

Är du mullig?

Anledningen till att det tar slut med tjocka är väl den samma som när det tar slut med smala, attraktionen försvinner.


   
SvaraCitera

Guide Me Home:

Självklart, men ingen ska döma hunden efter håret.

Va? Varför?


   
SvaraCitera

Guide Me Home:

Sex ska man inte ha pga ytliga skäl

Nintendo:

Jag skulle inte vilja ha ett förhållande med någon som jag inte finner sexuellt attraktiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Är du mullig?

Underviktig.

Emmelipemmeli:

Anledningen till att det tar slut med tjocka är väl den samma som när det tar slut med smala, attraktionen försvinner.

Och det är ren och skär ytlighet.


   
SvaraCitera

att man ytligt attraheras i ett förhållande är väl ganska viktigt, det säger väl sig självt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Va? Varför?

För det är fel [n]


   
SvaraCitera

Ska jag vara ihop med någon ska jag tycka att vederbörande är snygg, punkt.

Oj, vad ytlig jag är.


   
SvaraCitera