Aviseringar
Rensa alla

Vad säger man till en rasist?


Ämnesstartare

Fick ett mejl på Facebook från en kille som är rasist och tycker jag ska gå med i Motståndsrörelsen. Han påstår att det kommer bli inbördeskrig i Sverige när muslimerna bli i majoritet... och att det kommer bli folkmord på svenskarna då.
Jag vet inte vad jag ska säga, han är lite otäck faktiskt [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

loom:

Jag vet inte vad jag ska säga, han är lite otäck faktiskt [sad]

Säg: Nej tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade skrattat och löjlighetsförklarat honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Säg: Nej tack.

Sa det först, sen kom en väldigt stark vilja att käfta emot.

Jonnybravo91:

Hade skrattat och löjlighetsförklarat honom.

Ja, så tänkte jag också. Men vill liksom kasta argument i ansiktet på honom, fast kommer inte på några nu [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

sen kom en väldigt stark vilja att käfta emot.

Gör det då.
Dra något om människors lika värde, att de flesta nödvändiga produkter han använder i vardagslivet är tillverkade av andra folkslag och att han borde få en hård spark i skrevet.


   
SvaraCitera

Säg att han har fel. Det kan ju inte bli inbördeskrig i Sverige. Svenskar krigar inte. Vi bara böjer oss fram och tar lydigt emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte argumentera med sådana. Precis som du inte kan argumentera med jehovas vittnen om att det inte finns satan gud och demoner. Det bara är så, med religiösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Ja, så tänkte jag också. Men vill liksom kasta argument i ansiktet på honom, fast kommer inte på några nu [sad]

Ett argument är väldigt simpelt i form av att muslimerna har ingen anledning att döda hela den svenska befolkningen.

Ett annat argument är att om man ser historiskt sätt har vi alltid haft en hög invandring, men det är bara på senare år vi fått in så många muslimer och det beror på krigen i mellanöstern. Så snart de tar slut, kommer också invandringen av muslimer att avta.

Att dessutom på allvar tro att vi skulle släppa in så många människor att det skulle nästan dubbla vår befolkningsmängd, är ett konkret exempel på att man är dum i huvudet och inte har en aning om hur världen fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

be han begå självmord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara glöm och gå vidare. Att argumentera emot resulterar bara i massa tjafs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Det kan ju inte bli inbördeskrig i Sverige.

Jo, tydligen kan det det när muslimerna blir en majoritet!!!!

Jonnybravo91:

Ett argument

Tack, är för trött för att tänka själv [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Tack, är för trött för att tänka själv [cute]

Är egentligen jag också. Det var bara lite flum som kom ur mig. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Att argumentera emot resulterar bara i massa tjafs.

Är tyvärr sån att jag alltid vill ha rätt, vilket oftast resulterar i tjafs ja, men jag vet ju att han har så himla fel nu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jonnybravo91:

Det var bara lite flum som kom ur mig

Det lät rimligt dock! Nu svarar han inte... Kom på också att han ser ju mitt namn, då kan han hitta min adress [surprised][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joina för att trolla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Joina för att trolla!

Törs verkligen inte. Läskiga killar!!!!


   
SvaraCitera