Aviseringar
Rensa alla

Vad sägs om 50 lök??


Ämnesstartare

Erik ger 50 000 kronor till den som kan finna tjuven som åker runt i hans röda, bestulna Mercedes A45! Eller åtminstone finna bilen.. 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23560006.ab

tkr det känns mysko ändå, vem fan stöldförsäkrar inte en bil för 300k+?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Risken är att man inte får nånting, så jag hade ju hellre lagt ner min tid på mitt vanliga jobb.


   
SvaraCitera

Nej, och det är för att jag inte vill blanda mig i. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr dom borde skippa censur Söt


   
SvaraCitera

Jag väntar bara på att dem tar bort introt så man inte kan se registeringsskylten så det blir precis omöjligt att säkert veta vilken bil det är -.-


   
SvaraCitera

Precis som när polisen ska hitta nått få som har slagit till någon eller gjort något annat dumt så har de cencurerat fejjan, så jävla typisk alltså -.-


   
SvaraCitera

Hahaha över 50% jag får det i veckopeng xD bitch please jag får det i dagspeng


   
SvaraCitera

$4.00:
Erik ger 50 000 kronor till den som kan finna tjuven som åker runt i hans röda, bestulna Mercedes A45! Eller åtminstone finna bilen.. 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23560006.ab

tkr det känns mysko ändå, vem fan stöldförsäkrar inte en bil för 300k+?

Jag ser att den är avställd :O


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Jag väntar bara på att dem tar bort introt så man inte kan se registeringsskylten så det blir precis omöjligt att säkert veta vilken bil det är -.-

Det är jkp148


   
SvaraCitera

behappyok:
tkr dom borde skippa censur

Det är jkp148


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinkpro:

Det är jkp148

Tänkte på den som körde in på macken! 
Om det nu inte är så att bedragaren sålt bilen vidare och det är dom som far runt Ledsen Den riktiga ägaren lär ha fått se bilderna från macken men ah isf borde dom ha sagt nått elr

regnr känns ju helt onödigt o veta


   
SvaraCitera

behappyok:

Tänkte på den som körde in på macken! 
Om det nu inte är så att bedragaren sålt bilen vidare och det är dom som far runt Ledsen Den riktiga ägaren lär ha fått se bilderna från macken men ah isf borde dom ha sagt nått elr

regnr känns ju helt onödigt o veta

Jag såg en annons på blocket 1 timme efter aftonbladets nyhet sak. Och den hade ingen bild lite suspect 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm jag vill ha pengar


   
SvaraCitera

hergerwg:
mm jag vill ha pengar

Samma här får inget jobb ändå jag kan fråga eril om den kuk ljugarens nummer och fråga runt i världer har kompisar som har kompisar osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

behappyok: regnr känns ju helt onödigt o veta

Varför skulle det vara onödigt att veta? Finns ju många bilar som ser likadana ut.


   
SvaraCitera