Aviseringar
Rensa alla

Vad ska det här ge för straff?


Ämnesstartare

Vad för typ av straff ska det här ge? I verkligheten blev dom friade på grund av brist på bevis.


   
Citera

Vill inte kolla på filmen men är det invandrare tycker jag att de ska visas ut , plus 10 år eller längre.

Är det svenskar ska de sitta 10 år eller längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

Vill inte kolla på filmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill inte kolla på filmen


   
SvaraCitera

Dagens blattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

§3. Genom din registrering accepterar du att inte använda sajten för att posta material, eller länkar till material, som kan uppfattas som stötande eller kränkande, t.ex. hets mot folkgrupp, sexuellt ofredande, trakasserier eller mobbning. Det är ej heller tillåtet att publicera material som medvetet är falskt, felaktigt, förödmjukande, angrepp på person(er)

Tänk på detta innan ni postar era kommentarer för att undvika varningar [y]


   
SvaraCitera

Jag undrar varför du valt just den videon. Måste finnas ett helt drös med svenskar som pucklar på varandra, eller svenskar som pucklar på invandrare.
Men trots det valde du en där invandrare (eller personer som bryter) pucklar på svenskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Livstidsutvisning (Du röstade på detta alternativ)

Typiskt somalier.


   
SvaraCitera

jag tänkte för mig själv "hmm, undrar om det här har med invandrare att göra på ett negativt sätt" och visst hade det det![smile]


   
SvaraCitera

Crypto:

hets mot folkgrupp

Sverige i ett nötskal...

Sheriffen:

Vad för typ av straff ska det här ge?

Jag tycker att det är svårt men typ 3 år kanske, men vem är jag att döma.
Det är vidrigt dock att de kom undan.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag tänkte för mig själv "hmm, undrar om det här har med invandrare att göra på ett negativt sätt" och visst hade det det!

Dock undrar jag hur reaktionerna hade varit om det hade vart tvärt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag undrar varför du valt just den videon. Måste finnas ett helt drös med svenskar som pucklar på varandra, eller svenskar som pucklar på invandrare.
Men trots det valde du en där invandrare (eller personer som bryter) pucklar på svenskar.

Jag personligen tycker det är en viss skillnad på invandrare som får komma hit i skydd från krigshärjade länder, pga vår generösa flyktingpolitik, som återgäldar det genom att bete sig som djur mot oss som var här före dem, än svenskar som gör samma sak, fast i sitt eget land. Båda sakerna är hemska, men det är värre när det är invandrare.

Det är som om du skulle bjuda hem mig i ditt hus och jag skulle trasha sönder det helt och hållet. Ingen kan dock hindra mig från att trasha sönder mitt eget hem.

Sen får vi ju inte glömma att invandrare faktiskt är överrepresenterade i våldsbrott.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Dock undrar jag hur reaktionerna hade varit om det hade vart tvärt om.

hade blivit förvånad iaf![party]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men trots det valde du en där invandrare (eller personer som bryter) pucklar på svenskar.

Möjligt. Dock är det här ett vidrigt brott som de kom undan med trots att det är med på video, vilket gjorde brottet ännu värre.
Men inte för att tala åt Sheriffen men det kanske är därför just denna video lades upp.

Btw har inte denna video visats i efterlyst? Det var en känsla jag fick. Dock har jag för mig att ansikterna var suddade då.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hade blivit förvånad iaf!

Jag tror att det hade blivit ett jäkla liv. speciellt med tanke på om de hade blivit friade som dessa blev.


   
SvaraCitera