Aviseringar
Rensa alla

Vad ska du göra ikväll?


träna! [cool] sen msn:a sönder folk


   
SvaraCitera

Spela Halo [sad]


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Ha sex med min pappa.

Incest, incest familjefest!

Jag ska ha PERMISSION MUHA


   
SvaraCitera

Jag ska sitta här och må dåligt tror jag. [smile]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag ska sitta här och må dåligt tror jag.

Låter härligt [y]
Själv ska jag må bra [sad]


   
SvaraCitera

Bell:

Själv ska jag må bra [sad]

Åh, stackars dig. [sad][sad]
*klappa po* [sad]


   
SvaraCitera

vara ensam och deprimerad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Åh, stackars dig. *klappa po*

Tack [blush]
Dold text: Livet är inte så elakt ändå Lampan. Visst, du har drygt distansförhållande, men var glad att du har en pojke som älskarey [no-no][cute]


   
SvaraCitera

Bell:

Dold text:

Men, jag är glad!
Hade en liknande diskussion med Åtta häromdagen, han tyckte det var konstigt att jag var så ledsen när jag istället borde vara glad för vad jag har. Men jag är ju glad för vad jag har, är jätteglad för det, men jag tycker att det är fruktansvärt tärande när man inte kan vara tillsammans, och det gör mig ledsen att vi inte kan ses som vi vill.
Tycker det är väldigt mycket begärt att jag ska gå runt och vara glad jämt för att jag har en pojkvän som bor 50 mil ifrån mig. [sad]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Tycker det är väldigt mycket begärt att jag ska gå runt och vara glad jämt för att jag har en pojkvän som bor 50 mil ifrån mig.

Jo, det är klart att det är jobbigt. Just för att det är så mycket kärlek antagligen? [cute] Jag fattar..men snart flyttar du dit? [y]
Har inte så mycket att säga egentligen, har aldrig varit kär [blush] Men jag tror nästan att jag fattar hur det känns..och att inte kunan träffas [sad]


   
SvaraCitera

Bell:

Jag fattar..men snart flyttar du dit? [y]

Ja, om bara några få månader. [smile][smile] Det är dock svårt att gå runt och tänka på det jämt också, att jag kommer bo där om ett halvår hjälper mig ju inte så mycket just nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska plugga säkerhetspolitik. Har cp-prov på fredag...


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, om bara några få månader. Det är dock svårt att gå runt och tänka på det jämt också, att jag kommer bo där om ett halvår hjälper mig ju inte så mycket just nu.

Okej.. Du får hitta på en massa saker som gör att tiden går. Och prata mycket i telefon och kanske skicka hederliga brev [cute] Alltid uppskattat ju ^^ Var bor du och han?


   
SvaraCitera

Plugga historia och sitta hemma och vara allmänt lezzen.


   
SvaraCitera

Bell:

Okej.. Du får hitta på en massa saker som gör att tiden går. Och prata mycket i telefon och kanske skicka hederliga brev [cute]

Har skickat 2 brev till honom. [blush] Det är mysigt med brev, men svårt att skriva då jag ju smsar om allting. Svårt att lyckas skriva något vettigt.
Dock pratar vi aldrig i telefon. Det gör mig ingenting, tror bara det blir svårare av att höra hans röst när han inte är här. [smile]

Bell:

Var bor du och han?

Han bor i Stockholm, jag bor i Lilla Edet (några mil norr om Göteborg). [smile]


   
SvaraCitera