Aviseringar
Rensa alla

Vad ska ja göra?


Ämnesstartare

Det finns en kille i min klass som jag aldrig brytt mig om. Sedan råkade vi bara börja prata och sedan började vi snapa. Vi kunde snapa i över 5 timmar och ingen av oss tröttnade. Jag insåg efter ett tag att jag gillade honom men vågade inte bäretta för någon. En av mina bästa vänner kom fram till mig och sa: ja tror han gillar dig. Jag låtsades inte bry mig om det. Problemet är att jag undviker honom i skolan. Jag märker att han tittar på mig men jag vågar inte titta tbx. Han försöker prata med mig men jag tar mig därifrån så fort som möjligt. Jag vet inte vad det är med mig... Jag tror ja e typ rädd att han ska förstå att ja gillar honom. Jag snapade honom sist och jag har väntat på att han ska snapa mig. Vi brukar liksom snapa varje dag. Sist snapade vi i onsdags och han har inte snapat mig sen dess. Jag vill snapa honom men vill inte vara påträngande. Han ville också veta vart ja bor sist. Vad ska ja göra? Ska jag snapa honom eller ska jag vänta på att han ska snapa mig? Hur ska jag inte undvika honom på skoltid?


   
Citera
Ämnesstartare

Snapa honom och försök få igång något ämne att prata om, om du visar att du gillar honom kanske han gör detsamma! 

Försök prata med han i skolan, det behöver inte vara några avancerade konversationer utan bara lite små saker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SomeGuy:
Snapa honom och försök få igång något ämne att prata om, om du visar att du gillar honom kanske han gör detsamma! 

Försök prata med han i skolan, det behöver inte vara några avancerade konversationer utan bara lite små saker. 

Så jag borde snapa honom? Kommer jag inte vara påträngande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga mer förslag??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honom*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ttrrttgirl:

Så jag borde snapa honom? Kommer jag inte vara påträngande?

Ja det borde du! Nej det tycker jag inte, skriv någonting spontant som du skulle kunna skicka till vem som helst så det inte verkar allt för personligt om du är orolig för det.


   
SvaraCitera