Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:42 Jag vill baka något. Funderar mellan lemon squares, brownies med nötter i eller citronmuffins med vaniljfrosting. Halp! Lemon sqares Brownies Muffins Annat: Rösta blankt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:44 mediakatt:Lemon sqares (Du röstade på detta alternativ)Intressantast.
Nervtramp Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:44 mediakatt:Brownies (Du röstade på detta alternativ)De gula klumparna såg för suspekta ut.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:46 Myksa:Intressantast.Ja. Är i vart fall det enda jag inte bakat förut, vilket känns lockande.
stereo total Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:47 mediakatt:Muffins (Du röstade på detta alternativ)ser brutalt god ut
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:49 stereo total:ser brutalt god utTror dock inte att mina skulle se lika goda ut.
stereo total Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:50 mediakatt:Tror dock inte att mina skulle se lika goda ut.Tur att smaken är viktigast!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:51 mediakatt:Lemon sqares (Du röstade på detta alternativ)med nötter............
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:52 stereo total:Tur att smaken är viktigast!Det stämmer ju i och för sig, men snygg mat är ändå mer tilltalande än osnygg mat.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:52 sarkofag:med nötter............Citron+nöt låter mystiskt. Vad för nötter?
hugrmunr Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:54 mediakatt:Brownies (Du röstade på detta alternativ)mediakatt:Vad för nötter?Mandel kanske passar annars?
Maxloser Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:56 mediakatt:Lemon sqares (Du röstade på detta alternativ)låter spännande
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:56 mediakatt:Citron+nöt låter mystiskt. Vad för nötter?hassel, valnöt, pinje kanske.
hugrmunr Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 18:59 sarkofag:cashew..........sarkofag:cashew..........sarkofag:cashew..........sarkofag:cashew..........sarkofag:cashew..........sarkofag:cashew..........sarkofag:cashew..........sarkofag:cashew..........sarkofag:cashew..........sarkofag:cashew..........
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 19:01 mediakatt:Lemon sqares (Du röstade på detta alternativ)Såg gott ut!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 19:04 mediakatt:Lemon sqares (Du röstade på detta alternativ)mumsär det svårt att göra själv?
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 19:06 mediakatt:Lemon sqares (Du röstade på detta alternativ)de såg intressanta ut
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 19:09 Angelize:är det svårt att göra själv?Ingen aning, har aldrig gjort. Men det lutar åt att jag gör det, så jag kan återkomma med svar på den frågan lite senare.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Jul 2010, 19:13 mediakatt:det enda jag inte bakat förutAvgjort. Do it.