Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag bli för något?


Ämnesstartare

Jag har sådan himla beslutsångest. Jag har ingen vad jag vill bli i framtiden.

Jag ville bli ingenjör men nu är jag så osäker, det verkar så svårt med fysik och allt de där och så är de så många SD:are som är ingenjörer med 🙁 Vad skall jag ta mig till? När jag var liten och framåt var de bara ingenjör jag ville bli nu vet jag verkligen inte.


   
Citera
Ämnesstartare

Trädgårdsmästare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Ta huvudet ur arslet.
2. Sluta babbla som de...typ fyra SDarna på högskolorna, runtom i Sverige.
3. Plugga till ingenjör.
4. Håll käft.

Byt möjligtvis plats på nr tre och fyra. Fungerar vilket som.


   
SvaraCitera

Det måste man klura ut själv.


   
SvaraCitera

passaro:

Byt möjligtvis plats på nr tre och fyra. Fungerar vilket som

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

2. Sluta babbla som de...typ fyra SDarna på högskolorna, runtom i Sverige.

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅHHHHH dina trådar e mer irriterande än mina o moderkakans tsms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli tomten.


   
SvaraCitera
mynona

passaro:

1. Ta huvudet ur arslet.
2. Sluta babbla som de...typ fyra SDarna på högskolorna, runtom i Sverige.
3. Plugga till ingenjör.

+1

Jag säger samma sak, Anura, även om jag skulle ha formulerat mig annorlunda: du känner att du vill bli ingenjör, så då ska du bli det, det är inte konstigare än så. Allt ängslande över sd:are tjänar ingenting till. Potentiellt kan det finnas sd:are var man än vänder blicken men man kan inte låta det styra sitt liv så iaktta bara grundläggande försiktighet och ignorera sedan saken och gör det du ska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

v så iaktta bara grundläggande försiktighet och ignorera sedan saken och gör det du ska.

fast om man vet att de överrepresenterat sd:are hos ingenjörer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag säger samma sak, Anura, även om jag skulle ha formulerat mig annorlunda: du känner att du vill bli ingenjör, så då ska du bli det, det är inte konstigare än så. Allt ängslande över sd:are tjänar ingenting till. Potentiellt kan det finnas sd:are var man än vänder blicken men man kan inte låta det styra sitt liv så iaktta bara grundläggande försiktighet och ignorera sedan saken och gör det du ska.

och hur skall jag vara försiktig? Göra det jag gör nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

fast om man vet att de överrepresenterat sd:are hos ingenjörer?

Läser iofs datavetenskap på universitet men håller till på teknisk högskola typ 100% av tiden. Har träffat på ca: 0 rasister. Är fullt med utbytesstudenter från typ Indien och några från Afrika också. Tror det är rätt lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Läser iofs datavetenskap på universitet men håller till på teknisk högskola typ 100% av tiden. Har träffat på ca: 0 rasister. Är fullt med utbytesstudenter från typ Indien och några från Afrika också. Tror det är rätt lugnt.

Du läser väl dock på Gu? Det är väl inte teknisk högskola?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allts va även om de finns ngra enstaka sdare, va ska de göra åt dig? ignroera o umgås ej me dom bara

herregud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Du läser väl dock på Gu? Det är väl inte teknisk högskola?

Som jag skrev, jag håller till på en teknisk högskola. Vi har all undervisning där i och med att många av kurserna läses ihop med chalmersister.


   
SvaraCitera