Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag ge min pojkvän i 18års present?


Ämnesstartare

Hej hej.
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i en månad och han ska fylla 18 ,han gillar inte födelsedagar men vill ändå ge honom något.Vore det alldeles för litet att bara ge honom typ ett litet gosedjur eller så som man gör på alla hjärtans dag? menar eftersom vi inte varit tillsammans så länge så kanske inte borde ge honom nåt stort redan liksom.Skulle behöva ideer.Endast seriösa svar tack.


   
Citera

Ett handskrivet brev där du skrivit hur mycket du älskar honom, samt kuvertet dekorerat med rosor du ritat, du kan även ge honom ett presentkort som bonus 🙂


   
SvaraCitera

En liten lista på saker:
1. Bjud ut han på restaurang
2. Någon parfym
3. Ett presentkort
4. Ett ligg
5. Något baserat på hans intressen
6. Något som vissar din kärlek


   
SvaraCitera

Kondomer? 
Närå men ett presentkort kanske? 
Eller som "Awflauggz" sa, ett handskrivet brev Glad.
Dock så blir han nog glad också för det fjärde som "adaq" skrev.


   
SvaraCitera

Skriv på ett födelsedagskort att han får middag och bio, att han får bestämma dag och film och du bokar. Beroende på hur mycket pengar du kan spendera finns ju olika matalternativ, thai, pizza, sushi, någon restaurang, det behöver ju inte vara jätte fancy liksom och sen efter middagen går ni på bio. Mysigt och kul för båda och inte "för mycket" att ge som 18års present då ni bara varit ihop i 1månad:)


   
SvaraCitera

Tycker att du ska välja något av det de andra skrev! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han gillar star wars så jag tänkte köpa en star wars figur bubblehead,vore det en bra present?  Tycker själv det vore en kul present faktiskt men jag vet inte.Har inte att med presentkort och såna dyrare presenter men jag vill verkligen att han ska gilla den 🙂 bra idé? Så ja det och ett handskrivet kort kanske,är inte så bra på kärleksbrev :p


   
SvaraCitera