Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag gö?


Ämnesstartare

Hej, jag har sätt en tjej i gymmet väldigt länge och tyckt om henne. Vi har fått ögonkontakt ett par ggr och har sätt att hon har kikat in. Så efter research på 2 timmar hittade jag henne på IG. Skickade förfrågan om att följa henne hon accepterade och följde tlbks. Sedan så tog jag hennes snap som faanns då på bion i ig. Och la till hennr på snap men det ser ut som att hon inte accepterat mig där på snap? Får inte fram hennes "points" samt kollade nyligen "stör ej" knappen var på. Så ja tycker hon om mig vad ska jag gö? Hon är även 2-3 år äldre än mig... 


   
Citera

Ett bra första steg kan ju vara att gå fram och prata med henne? Fast sånt kanske man inte ska göra på gymmet, vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har tänkt det men oftast när jag tänker "ser jag henne idag så pratar jag med henne" men då är hon med sina vänner o tränar eller så är jag upptaget med min träning eller med vänner i gymmet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det ingen tjej som kan ge råd? Kom igen 🙂 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Det är ju lite creepy att du hittat hennes Instagram och Snapchat utan att hon själv gav dem till dig. Hon kanske bara accepterar de hon känner och vet om på Snapchat. 

Man kan ju också skicka meddelanden på Instagram, om du verkligen vill chatta med henne. Men jag skulle tycka att du borde prata med henne på riktigt först. Kanske se om ni kan träna tillsammans. Men annars så om jag vore henne skulle jag se dig som ett creep, inget illa menat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet några av hennes vänner samt jag frågade en vän som visste vem hon var 🙂 snap finns i allas bio nu för tiden på ig. 
tänkte snap som du med men man följer ju ingen tlbks heller som man inte känner vid det fallet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samt hur ska jag fråga henne? Jag är något känd liksom i vårt gym och skulle verkligen inte vilja göra bort mig där. Hade det vart ute på stan då kör jag på men gymmet nja... vet inte 


   
SvaraCitera

I mitt fall hade jag inte tyckt du var ett creep, då jag söker upp folks sociala medier snabbt som blixten och är det något särskilt jag vill komma åt snokar jag på deras syskon sociala medier.
Bli inte rädd för mig!!! Gråter en bra, första replik är och fråga "var har du köpt din väska?" Glöm bort och säg hej, för då visar du det tydligt att du gillar henne. Sen får du se om diskussionen flyter på, det hade jag gillat. För jag vågar aldrig säga hej och fattar inte hur min kompis vågade göra det på vår gemensama förälskelse, hon fick alltid ett stelt "hej" tillbaka och skämdes hela veckor. Det jobbigaste är när man inte vet hur någon tänker. Han som gav min kompis det stela svaret kanske var överlycklig inombords, eller skrattade åt oss när han vände ryggen.


   
SvaraCitera

Annars kan du låtsas och glömma din mobil någonstans, låta dina vänner starta en konversation med personen du gillar eller hoppas på att hennes vänner upptäcker din mobil och att hon snabbt lämnar den tillbaka till dig. Bästa sättet men också det svåraste är om ni "råkar" byta mobiler med varandra.
Behöver du mer detaljer på detta ämne hjälper jag dig gärna med all kunskap som jag sett, från mina serier. Obs, det med väskan är en REAL STORY. Och jag har skrivit Hej på Facebook förut, men jag tryckte aldrig på knappen. Det var min kompis som gjorde det åt mig. Jag raderade det men äsch, då har dem ändå fått en notis. Försök skicka iväg ett "Hej" på hennes Instagram, eller låt dina kompisar skicka en bild på dig där du gömmer hur mycket du rodnar. Men håll ditt coola efter det, ha ALLTID en ficka full med klubbor. Och sug på dem, med en stenhård blick och svettiga armar. Mmm, good luck! Cool


   
SvaraCitera

sies:
Det är ju lite creepy att du hittat hennes Instagram och Snapchat utan att hon själv gav dem till dig. Hon kanske bara accepterar de hon känner och vet om på Snapchat. 

Man kan ju också skicka meddelanden på Instagram, om du verkligen vill chatta med henne. Men jag skulle tycka att du borde prata med henne på riktigt först. Kanske se om ni kan träna tillsammans. Men annars så om jag vore henne skulle jag se dig som ett creep, inget illa menat. 

Träna inte på gymmet tillsammans, fråga om hon gillar att cykla i skogen och gillar hon inte det, kan hon få sitta på hans pakethållare. Och vägrar hon det erbjudandet, kan han ge ett sista försök och säga att han kan visa henne coola tricks på cykeln. Rodnar (ingen mountainbike för guds skull, ska va en gammal cykel utan växlar) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppskattar verkligen men har några funderingar 😀
Vi är ju typ +18 så det där med cykeln låter ju lite "barnsligt" av sig lol. Vi har ju bil så vem fan cyklar? Jag tänkte nu när jag lagt till henne på snap så skriver jag därifrån men nä ser ut som att hon inte gjorde det. Hon kanske bara inte är allmänt intresserad då.... Jag har ju många följare på ig hon följde kanske tlbks pga.? 


   
SvaraCitera

Boyfromthequeens:
Uppskattar verkligen men har några funderingar 😀
Vi är ju typ +18 så det där med cykeln låter ju lite "barnsligt" av sig lol. Vi har ju bil så vem fan cyklar? Jag tänkte nu när jag lagt till henne på snap så skriver jag därifrån men nä ser ut som att hon inte gjorde det. Hon kanske bara inte är allmänt intresserad då.... Jag har ju många följare på ig hon följde kanske tlbks pga.? 

Snapchat har tagit över mitt liv. Vill ha fler, men samtidigt skulle jag inte kunna släppa ifrån mobilen då. Ge inte upp pga det, märker du att hon har fullt upp i sitt vardagsliv? Då kanske det beror på det, och Snapchat är så lätt iaf för mig och missa någon eller blanda ihop vem som är vem. Jag saknar bara min barndomstid hos mormor och morfar ute på landet, där cyklade jag jämt och önskade att ha någon bredvid mig. Skulle aldrig få för mig och cykla bland spårvagnar och bussar Shockerad men föreslå att du har en promenadsträcka du alltid går dina "powerwalks". Åh, det ordet älskar jag och säga! Cool nanana.. Oskyldig

Jag är snart 24, älskar och vara barnslig. Bara man gör det på ett snyggt sätt. Skadeglädje 
Är avundsjuk på de som är coola plötsligt blir barnsliga av sig men fortfarande lika snygga för det. (Menar inte enbart utseendet) Ta min Yamapi tillexempel, när han visar sin töntiga sida efter en allvarlig fight med tårar och svett! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, du vet jag är mer killen som bjuder på käk älskar o ha romantisk/ fin middag, eller typ kanske bio. Något mer i den stilen. Usch vad jag hatar och inte få svar. Det här är 2 ggn jag inte får något svar från en tjej


   
SvaraCitera

Boyfromthequeens:
Hmm, du vet jag är mer killen som bjuder på käk älskar o ha romantisk/ fin middag, eller typ kanske bio. Något mer i den stilen. Usch vad jag hatar och inte få svar. Det här är 2 ggn jag inte får något svar från en tjej

Du kanske får rätt svar från mig...hemmabio deluxe? Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahhaha. Önskar att det var så lätt 😉 lätt är det o säga men jag är väldigt rädd o göra bort mig liksom. Där ligger problemet. Men om då hon har följt tillbaks är det något bra då? 


   
SvaraCitera