Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag gö?


Boyfromthequeens:
Hahahahhaha. Önskar att det var så lätt 😉 lätt är det o säga men jag är väldigt rädd o göra bort mig liksom. Där ligger problemet. Men om då hon har följt tillbaks är det något bra då? 

Jag gjorde precis bort mig här kände jag ju! Gråter Mycket glad men se, det gick bra! Rodnar

Ja självklart är det bra, och det behöver inte vara för hur många följare du har! Gilla hennes grejer också, men gilla det du verkligen fastnar för och inte bara få hennes uppmärksamhet. Fortsätt lägg upp och håll ditt konto aktivt, (i ditt eget tempo, och som du alltid har gjort) du kanske märker vad för typ av bilder hon gillar och ibland vågar man inte gilla heller, speciellt inte om man är omringad av kompisar. Men hon kanske dreglar över det du gör på Instagram när hon är ensam och har tid. Dreglar kanske låter överdrivet, bara jag som gör det över några här. Censur


   
SvaraCitera

Tror inte att hon gillar dig eller ens är särskilt medveten om konceptet att du existerar om du enbart studerar henne från fjärran 


   
SvaraCitera

Det stavas sett.


   
SvaraCitera

Boyfromthequeens:
Finns det ingen tjej som kan ge råd? Kom igen 🙂 

Tack för den hahah, ouch! 

//Tjejen som svarade innan du skrev det där lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sopptuna:

Tack för den hahah, ouch! 

//Tjejen som svarade innan du skrev det där lol

Hahaha opps såg inte hahaha sorry 


   
SvaraCitera

Boyfromthequeens:

Hahaha opps såg inte hahaha sorry 

Det är lugnt, var bara lite roligt hahah


   
SvaraCitera

Sopptuna:
Ett bra första steg kan ju vara att gå fram och prata med henne? Fast sånt kanske man inte ska göra på gymmet, vad vet jag.

Mycket glad HAHAHA


   
SvaraCitera

Danneboi:

Mycket glad HAHAHA

Vad betyder den reaktionen...?


   
SvaraCitera

SKUMT att du tar fram henne på insta, innan något annat


   
SvaraCitera