Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra? . _ .


Ämnesstartare

Det är såhär att jag gett killen min en chans att göra mig lycklig nu.
Den senaste jag hade för ett år sen utnyttjade och tog min oskuld.
Men ah nu är det såhär att jag har minsta storleken i bh:n och är 17.
Jag skäms och mår jätte dåligt över detta, men han säger att dom e mysiga osv osv.. Men jag kan se hur han sitter o glor på sina bilder i mobilen där han ahr massa bilder på brudar ( bilder brudar skickat t han) med stora bröst. Jag mår skit av att och för inte så länge sen knullae han med en ovän t mig och jag försöker glömma det, men hur lätt är det och lita på han när han har dessa bilder ;< ..

Vad ska jag göra?
Ska jah bara skita i att och låta han kolla på dom, och få mig att fortsätta må dåligt?


   
Citera

Något är redan fel eftersom han inte borde behöva bilderna om han uppskattar dig.
Han verkar inte direkt kär.


   
SvaraCitera

psykeT:

Jag mår skit av att och för inte så länge sen knullae han med en ovän t mig och jag försöker glömma det

Inte medans ni var ihop väl?


   
SvaraCitera

lämna honom.


   
SvaraCitera

psykeT:

( bilder brudar skickat t han)

psykeT:

för inte så länge sen knullae han med en ovän t mig

Gör slut, han är en skit som inte bryr sig om dig eftersom han är fullt upptagen med att bry sig om sig själv.


   
SvaraCitera

Är det sant!? [tard]
Åter igen får jag bekräftat att tjejer är dummare än killar...
Det finns hur dumma killar som helst - men det finns alltid en eller flera tjejer som hänger ihop med dem, och de måste ju vara några snäppen dummare. [y]


   
SvaraCitera

Gör slut [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psykeT:

Men ah nu är det såhär att jag har minsta storleken i bh:n och är 17.

Har du alltså sånna där som är gjorda för typ tvååringar som inte har några bröst alls?


   
SvaraCitera

Han är ung du är ung , varför ge dig in i något seriöst medans ni båda är unga ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lekerkung:

Han är ung du är ung

, strunta i killen o lev livet istället! det kan komma att bli så mkt bättre, speciellt när du inte behöver tänka på en fåntratt som honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psykeT:

brudar ( bilder brudar skickat t han) med stora brös

Har du minsta bh-storleken så har ju dessvärre rätt många tjejer större bröst än du. Du kan inte tänka att han skulle vilja ha någon annan pga de har större bröst. Du får lära dig att tycka om din egen kropp, kan du inte tycka om den själv så kommer du aldrig bli nöjd, för vad folk än säger kommer du alltid jämföra dig med andra och sen är du tillbaks på ruta ett igen. Jag vet många tjejer som har jättesmå - nästan obefintliga - bröst, men de har jättevackra ansikten, och i övrigt ser de också jättebra ut. För mig väger det mycket mer än ett par bröst, och så tror jag de flesta killar resonerar [smile]


   
SvaraCitera

Bryt mönstret och sluta lägg din tid på svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumpaaaaaaaaaaaaa, han är en idiot


   
SvaraCitera

Antingen får du väl acceptera situationen och sluta må dåligt över icke-problem, eller så får du göra som majoriteten utav alla andra i den här tråden (av någon outgrundlig anledning) sagt och dumpa honom. Fast det senare verkar riktigt korkat. Vad är ens problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trist o höra att han utnyttja för att få sex. Killar kan vara såna svin.
Om han verkligen älskar dig så älskar han dig för den du är oavsett hur du ser ut. Det bästa vore väl att du sa som det är, att du blir sårad av att han kollar på andra. Om han vill dig väl kommer ni fram till en lösning.
Har han vart otrogen (kan ha missuppfattat nåt nu, har en tendens till de ^^') Så är de mest troligt att han kommer göra det igen..
Tilit är den viktigaste delen av ett bra förhållande.
Hoppas att nått av detta har vart till hjälp.

Önskar dig välgång o lycka


   
SvaraCitera