Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Skrev förut om en kille jag gillade (vi kallar honom Adam) och visste inte vad jag skulle göra, för han gav mig lite otydliga signaler. Det slutade i ett litet oseriöst kk-förhållande (han ville inte ha ett förhållande). sex på fyllan bara.

efter många veckor lät jag det vara ett tag eftersom det kändes som om det bara var jag som tog initiativet till att det skulle bli något. han hörde inte av sig.[n]

så jag sket totalt i honom. efter ett tag fick jag kontakt med en annan kille (vi kallar honom Simon), vi hånglade lite på en fest, höll varandra i handen, smekte varandras hår osv. ja, var mest gulliga. det verkar som om ingen såg något. i alla fall vad jag har hört när jag frågat runt bland mina vänner. Jag vet inte om Adam såg någonting, men efter denna kvällen har han varit konstig rent allmänt när vi ses med polarna.

Jag har sovit hos Simon nu flera nätter den senaste veckan (vi har inte haft sex än, han har försökt, men jag har bara sagt nej. jag vill inte ligga med alla jag ser och bli klassad som slampa.). Vet inte var jag har honom heller, han är ganska flörtig av sig med alla, men går steget längre med mig. om ni förstår vad jag menar där? [rolleyes]

fick sms inatt av Adam när jag sov hos Simon. Han undrade var jag var, om jag var ute och festade. jag svarade inte, förens nu på morgonen...

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag gillar Adam, men jag känner att han har haft sin chans. Simon är helt underbar och jag börjar få lite känslor för honom. Men jag vet ju inte om Simon menar något seriöst eller om han bara leker. Vill inte falla helt för honom om han bara leker. Utan kunna springa nu när jag har chansen om fallet nu är så att han bara leker.

hjälp. vad borde jag göra? Vad vill Simon egentligen? några som har lite mer erfarenheter med att läsa killarnas tankar ?

Och vad är det Adam vill nu? han har ju inte hört av sig på 3 veckor. vi har inte haft någon kontakt alls...[confused]


   
Citera

det löser sig [cool]


   
SvaraCitera

1konstigaste2grejen3:

Vad vill Simon egentligen?

1konstigaste2grejen3:

Och vad är det Adam vill nu?

Vem fan bryr sig, vad vill DU?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga simon.
och adam är väll bara avundsjuk.


   
SvaraCitera

fråga killen om att leker, bara fråga rätt ut. Du förtjänar faktiskt att få veta. Säg att du menar allvar med din fråga!


   
SvaraCitera

alla vill ha uppmärksamhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, har inte alls varit inne här sen jag skrev detta, för det löste sig lite halvt. Jag visste att jag ville ha Simon. Så jag sa åt Adam att jag inte ville mer, och nu verkar han sur på mig,såklart.

Några dagar efter att jag skrev detta så skickade jag ett helt vanligt sms till Simon, men han svarade inte. Så jag tog det som en vink att han inte var intresserad. Hörde inte av mig igen. ( "det var löst". )

nån vecka senare smsade han mig. Han hade varit på en liten semester med några kompisar bara. någonstans i sverige, så han hade ju kunnat skickat ett sms tidigare.. Vi smsade i 2h och han svarade inom en minut på typ varje sms. Så det kändes som om han ändå var lite intresserad kanske ?

jag träffade på honom snabbt på en nattklubb dagen efter (nu i helgen), bara ett "hej" och så fortsatte jag gå vidare med mina kompisar. Han stod och snackade med någon kompis också, annars hade jag nog vågat stanna kvar och snacka.

Jag skickade senare ett sms och frågade om han var kvar på stället, fick inget svar. Och nu har inte han hört av sig sen dess.

Ja, jag blir lite smått förvirrad. Han leker nog bara den skiten. eller vad tror ni ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera