Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Ibland är jag super nöjd med min kropp, när jag tittar mig i spegeln och tittar på min midja lår armar etc. så tycker jag att jag är rätt så fin, jag tänker typ "Fan, jag ska vara nöjd med mitt utseénde!". Men ibland så känner jag mig så himla tjock! 🙁

Ibland kan jag inte sluta jämföra mig med andra, det är 5 tjejer som jag är väldigt bra kompis med, och som jag oftast är med.. 1 av dem tjejerna är jätte smal. När jag är ensam med henne känner jag mig som världens tjockaste, men när vi är i stor grupp tillsammans så är jag nog en av de smalare.

Ibland får jag sån himla ångest och tycker att jag är tjock och vill bara skrika. Vad ska jag göra för att sluta jämföra mig med dem?


   
Citera
Ämnesstartare

du måste inse på ett djupare plan att du aldrig kan förändra din kropp till så smal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh du har ju snygg kropp säger du själv. Skit i dom dåliga stunderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Meh du har ju snygg kropp säger du själv.

Ibland tycker jag om den, men jag jämför mig alltid med andra :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

Ibland tycker jag om den, men jag jämför mig alltid med andra :s

Men alla gör så. Hon smala kanske inte vill vara så smal.
Om du har en hyffsat bra kropp så får du vara nöjd över det. Jobba på personligheten ist. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men alla gör så. Hon smala kanske inte vill vara så smal.
Om du har en hyffsat bra kropp så får du vara nöjd över det. Jobba på personligheten ist. 🙂

Okej (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger bara : självförtroende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älska dig själv! Kommer alltid finnas någon som är snyggare och har snyggare kropp ändå.


   
SvaraCitera

När du e ser dig framför spegeln o tycker du ser bra ut e det nog fel på dina ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla har ju olika kroppsform från början. Några av de smalaste personerna jag känner tränar inte över huvud taget, men deras genetiska arv gör dem smala. Likaså med överviktiga personer. Jag brukar iaf tänka på det när jag står framför spegeln och rackar ner på mig själv, att jag inte kan hjälpa hur jag ser ut. T.ex har många i min släkt lite större magar... ja, du fattar. Jämför dig inte med någon annan.[ops]


   
SvaraCitera

känner likadant, men oftast beror det på vilka jag umgås med, om jag är med en vän som inte ser så bra ut så är väl jag den som ser bäst ut av oss, men om jag är med en annan vän Så alltid är det hon som är smalast, sötast av oss och detta driver mig till vansinne, mitt tips till dig är att gilla det du är bra på, till exempel så måste jag säga att jag är på alla sätt mycket finare klädd än henne och sen så är min kropp i grunden mycket finare och så har jag en inre trygghet, försök du också hitta saker som är bra hos dig Kanske har du en känsla för stil och på bilden ser det ut som att du har jättefint hår, vem gillar inte fint hår. =)


   
SvaraCitera

hhaannnaaa:

Ibland får jag sån himla ångest och tycker att jag är tjock och vill bara skrika. Vad ska jag göra för att sluta jämföra mig med dem?

Du är tjej, ni är gjorda för att vara deppiga över erat utseende 70% av eran livstid.


   
SvaraCitera