Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Har ätit lite konstiga tider nu, vaknade 4 igår eftermiddag och åt inte förens 9-10. Vaknade 2 idag och har fortfarande inte ätit någonting. Jag mår lite illa vilket gör att jag inte känner mig sugen på någonting, men samtidigt så vet jag att jag mår illa för att jag inte har ätit någonting sedan 9-10 igår kväll.


   
Citera

Återställa dygnsrytmen och äta på vettiga regelbundna tider? Svårt att lista ut själv?


   
SvaraCitera

Men ät då ?


   
SvaraCitera

Åh sådant är så sjukt drygt, så orkar man inte fixa mat heller. Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Återställa dygnsrytmen och äta på vettiga regelbundna tider? Svårt att lista ut själv?

Hatar att sova när man "ska" sova när jag är ledig. Jag avskyr morgonen och förmiddagen och jag älskar kvällen/natten.

Jolly:

Men ät då ?

Som sagt så mår jag illa och känner verkligen inte för att äta något, även om det antagligen skulle hjälpa.

Underlig:

Åh sådant är så sjukt drygt, så orkar man inte fixa mat heller. Usch.

I alla fall någon som förstår hur jag känner mig [y]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Hatar att sova när man "ska" sova när jag är ledig. Jag avskyr morgonen och förmiddagen och jag älskar kvällen/natten.

Då får du räkna med att må dåligt helt enkelt.
Men genom att äta regelbundet, så mår du lite bättre. Men magen hatar dålig rytm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Då får du räkna med att må dåligt helt enkelt.
Men genom att äta regelbundet, så mår du lite bättre. Men magen hatar dålig rytm.

Brukar ändå äta någorlunda regelbundet eftersom jag nästan alltid vaknar 2-3 och sedan äter vid 6-7, men igår så kände jag bara inte för att ställa mig och laga mat klockan 6 när jag vaknade så pass sent.


   
SvaraCitera

Har hållit på så där i snart ett år. [y] Om jag mår bra av det? Nej.


   
SvaraCitera

Jolly:

Men ät då ?


   
SvaraCitera

Speltidning:

I alla fall någon som förstår hur jag känner mig

Du skulle ju kunna fixa mat dagen innan som du fyrser in eller liknande och sedan micra, dock är det jobbigt också, men jaa mycket enklare. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Du skulle ju kunna fixa mat dagen innan som du fyrser in eller liknande och sedan micra, dock är det jobbigt också, men jaa mycket enklare. [blush]

Jo det brukar alltid finnas lite i frysen. Hittade lite lökringar som jag friterade nu.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jo det brukar alltid finnas lite i frysen. Hittade lite lökringar som jag friterade nu.

Gött.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag avskyr morgonen och förmiddagen och jag älskar kvällen/natten.

Ständiga dilemman. ):


   
SvaraCitera