Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra?


Ämnesstartare

var på stan med mor idag och träffade en av mina barndomsvänner med hennes mamma, Våra mamma börjar snacka och jag och hon stpr mest bara där utan att säga nåt till varandra, kollar varandra i ögonen från och till typ tills den ene kollar bort. Hursomhelst ska dom vidare och vi skiljs åt.
Var på g med den här tjejen förra sommaren men det blev inte nåt för det kändes typ helt fel att vara med henne pga att vi känt varandra hela livet men nu känns det annorlunda på nåt sätt.
Skulle vilja berätta att jag känner nåt för henne igen men vet inte om jag vågar eller om jag har haft min chans med henne.

Vad tkr ni jag ska göra? [shake]


   
Citera

Verkar ju inte som att ni är så nära i övrigt så vad har du att förlora?


   
SvaraCitera

Tycker inte du ska gå rakt på rödbetan, utan spela det coolt. Ring henne t.ex. och bara snacka skit. Eller träffa henne och bara snacka skit. Bli vänner igen liksom. Sedan, sakta men säkert, glid in för kyssen. Först efter kyssen ska du tala om vad du känner för henne.


   
SvaraCitera

gulligt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ring henne t.ex. och bara snacka skit.

hehe, har inte ens hennes nummer längre, det var så att dom gångerna vi träffades förra sommaren så var det på några discon i stan och det kom till det att vi stod och typ höll om varandra men det var typ där gränsen gick kändes det som då. Lutar dock mot ditt håll att jag tar det lugnt snckar lite på msn tar hennes nr osv och berättar så småning om att jag har känslor för henne :3


   
SvaraCitera

grandpappyduplenty:

Lutar dock mot ditt håll att jag tar det lugnt snckar lite på msn tar hennes nr osv och berättar så småning om att jag har känslor för henne :3

Du ska aldrig berätta att du har känslor för någon innan du kysst denne, väldigt många blir avtända på att få reda på sånt [mad]

Btw, eniro.se. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, ska fan ta och köra på ditt sätt och se hur det går [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Verkar ju inte som att ni är så nära i övrigt så vad har du att förlora?


   
SvaraCitera