Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag är i en väldigt jobbig situation just nu.
Jag brukar festa hos min kompis och hennes pojkvän. Hennes pojkvän har en kompis som jag är väldigt intresserad av. Varje gång jag festat med dom så har han och jag haft fyllesex.

Min kompis har sagt att han tycker jag är het, men också att han inte är så mycket för förhållanden.

Under senaste tiden har jag känt att jag börjat få känslor för honom, trots att vi varit fulla med varandra mer än vad vi har varit nyktra. Iallafall så vill jag ta reda på om jag bara inbillar mig eller om jag verkligen har blivit kär i honom. Jag vill träffa honom mer utanför fester, bara han och jag. Jag är också rädd för att bli avvisad, för då är alla chanser förstörda, vilket vore så onödigt om jag bara inbillat mig att vara kär i honom.

Vad ska jag göra? [sad]


   
Citera

Du kanske ska försöka umgås med honom mer när ni är nyktra och se om ni funkar ihop då, om det kan bli mer än strul liksom? [smile]


   
SvaraCitera

"Duger på fyllan."
Ah - fint att bygga förhållanden på...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Don't hurry love


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

"Duger på fyllan."
Ah - fint att bygga förhållanden på...

Så jag ska bara skita i mina känslor bara för att det var så vi träffades?

tjockboll:

Don't hurry love

Jag vet [sad] men om jag bara fortsätter träffa honom på fyllan så kommer det ju aldrig bli nåt av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

canthurrylove:

men om jag bara fortsätter träffa honom på fyllan så kommer det ju aldrig bli nåt av det.

fortsätt inte träffa honom på fyllan


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Under senaste tiden har jag känt att jag börjat få känslor för honom, trots att vi varit fulla med varandra mer än vad vi har varit nyktra.

Ärligt, det låter rätt fail.


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Så jag ska bara skita i mina känslor bara för att det var så vi träffades?

Det var inte bara så ni träffades. Det är allt som finns mellan er...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det var inte bara så ni träffades. Det är allt som finns mellan er...

Och? Tror du att alla förhållanden/relationer har världens bästa början?


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Och? Tror du att alla förhållanden/relationer har världens bästa början?

Nej men jag tror att de i alla fall har något.
Som du skrivit har ni varit (väldigt?) fulla och inte gjort något än knullat.
Man undrar vad de känslor du har kommer ifrån - antagligen den fysiska närheten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är kört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Som du skrivit har ni varit (väldigt?) fulla och inte gjort något än knullat.
Man undrar vad de känslor du har kommer ifrån - antagligen den fysiska närheten...

Nej, båda visste vad vi gjorde, och det har ju hänt flera gånger. Vi har också pratat lite via sms och msn.
Men du har nog rätt om att alla känslor kommer från den fysiska närheten. Fast jag är fortfarande grymt nyfiken på om det kan leda nånstans.


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Fast jag är fortfarande grymt nyfiken på om det kan leda nånstans.

Ja om du vill stilla nyfikenheten finns det bara en sak att göra - men då måste du också vara noggrann med att ha kontroll på känslorna och vara medveten om riskerna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ja om du vill stilla nyfikenheten finns det bara en sak att göra - men då måste du också vara noggrann med att ha kontroll på känslorna och vara medveten om riskerna...

Så jag ska typ smsa och fråga om han vill hitta på nåt nån dag?
Sen om han tror att det gäller att göra nåt eller bara ha sex så får jag ju mitt svar om han är intresserad på riktigt.
I'm ready!


   
SvaraCitera

Hummm, aldrig testat att umgås hela dagen efter fyllan? Äta sådant man äter dagen efter en härlig fylla och prata om det gemensamma ni har... Se om det fungerar...

Annars så kan du ju faktiskt ta kontakt med honom, men om han inte är mogen för ett förhållande så är det något man absolut måste respektera, att faktiskt bli tillsammans med någon som inte är det brukar ofta sluta med ett riktigt jobbigt förhållande.


   
SvaraCitera