Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Go'vänner,

Jag har sovit runt 6 timmar totalt under de senaste 55 timmarna och jag är bakfull då jag drack som ett jävla mongo igår (företagskickoff). Min hjärna känns som pulvermos, jag har jobbigt hårda hjärtslag och är i största allmänhet helt otroligt jävla seg.

Mitt problem är att jag trots detta ändå vill ut och berusa mig igen. Jag antar att det egentligen inte är drickandet i sig jag är ute efter, utan snarare nåt att göra och då det är fredag vandrar tankarna primärt till krogar, rökhosta och att vakna med smaken av helvetet i munnen.

Så, min fråga till er är som följer: vad ska jag göra istället för att desperat leta berusningsmöjligheter?

UM är alldeles för långsamt, jag har inga direkta filmer eller serier jag vill se och dessutom behöver jag göra nånting som aktiverar mig lite mer än så, annars kommer jag somna.

Hjälp. [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

sov


   
SvaraCitera

alltså.. har du aldrig haft det problemet förut eller [crazy] inget att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

sov

Nä, det är tråkigt. [sad]

Lounge fact:

alltså.. har du aldrig haft det problemet förut eller [crazy] inget att göra?

Jag har detta problem i princip varje dag, vilket är varför jag nu när det känns extra hopplöst skapar en tråd i hopp om nåt spännande förslag jag inte tänkt på.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag har detta problem i princip varje dag, vilket är varför jag nu när det känns extra hopplöst skapar en tråd i hopp om nåt spännande förslag jag inte tänkt på.

bygg en bomb, du vet allt redan


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Nä, det är tråkigt.

drömmarna kan vara otroligt roliga.


   
SvaraCitera

Arytmi blir väl sämre av alkohol? Hatar hårda hjärtslag som ej går över. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

bygg en bomb, du vet allt redan

Kan vara svårt att skaffa ingredienser till en bomb, men förslaget är noterat. Jag tackar ödmjukast.

Macktorsken:

drömmarna kan vara otroligt roliga.

Mina drömmar blir sällan roliga. Drömmer jag nånting alls så är det en evighetslång mardröm som känns som att den håller på i timtal, vilket jag tror är en bieffekt av mina betablockerare. [sad]

isola:

Arytmi blir väl sämre av alkohol? Hatar hårda hjärtslag som ej går över. [sad]

Yep, det blir det garanterat. Inte blir det bättre i alla fall. [sad]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Kan vara svårt att skaffa ingredienser till en bomb, men förslaget är noterat. Jag tackar ödmjukast.

tycker du ska gå på bio eller ngåot.. om du somnar så somanr du, skönt att sova på bios


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tycker du ska gå på bio eller ngåot.. om du somnar så somanr du, skönt att sova på bios

Det är faktiskt en ganska bra idé. Ska undersöka om det går nåt jag vill se, samt var närmaste biograf ligger. Tack! [cute]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Det är faktiskt en ganska bra idé. Ska undersöka om det går nåt jag vill se, samt var närmaste biograf ligger. Tack! [cute]

aaa:D lugnt


   
SvaraCitera

Macktorsken:

sov

Penstrokes:

Nä, det är tråkigt.

Du behöver det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Du behöver det.

Detta stämmer, men jag har ingen lust. [sad]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Detta stämmer, men jag har ingen lust.

Gör det![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Gör det![no-no]

Nä! [no-no]


   
SvaraCitera