Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra? 🙁


Ämnesstartare

För några dagar sedan så var jag med en några polare, en tjej kompis och hennes kompis och tittade på film och pratade. vi gjorde samma sak dagen efter och då så satt jag och min tjej kompis kompis och höll händer typ hela tiden. jag fick hennes nummer och vi smsade med varandra typ hela dagen efter det och nu så har vi skickad lite bilder och sånt. När jag kom till skolan senare så visste min kompis att jag var intresserad av henne och så men nu har han börjat smsa med henne fast han vet att jag är intresserad av henne:(. jag har egentligen 2 st frågor
1. Vad kan jag göra så hon vet att jag är intresserad utan och säga det rakt ut?
2. vad ska jag säga till min kompis som smsar med henne? har en känsla att han försöker få henne 🙁[cry][n][mad]

Om du vill säga nått oseriöst så kan du gå till en annan tråd!


   
Citera

1. Gör alla diskreta saker du kan utan att säga det rakt ut?
2. Konfrontera. Säg: "FÖRST TILL KVARN DIN DJÄVEL!!!!" (fast kanske inte bokstavligt talat, men säg hur du känner för flickan i fråga, var respektfull men bestämd. Om det är äkta kärlek är det menat att vara osv.).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

1. Gör alla diskreta saker du kan utan att säga det rakt ut?
2. Konfrontera. Säg: "FÖRST TILL KVARN DIN DJÄVEL!!!!" (fast kanske inte bokstavligt talat, men säg hur du känner för flickan i fråga, var respektfull men bestämd. Om det är äkta kärlek är det menat att vara osv.).

1. asså jag menar ut att säga "jag älskar dig" tex typ mer som om man ska ge komplimanger mm
2. Ska jag liksom säga till honom att vi ska se vem som får henne? vill ju liksom inte bli ovän med han eller nått men jag vill ändå inte att han ska "ta" henne[cry]


   
SvaraCitera

Derbi_QuiZ:

1. asså jag menar ut att säga "jag älskar dig" tex typ mer som om man ska ge komplimanger mm

Komigen? Vet du ej hur man visar att man är intresserad av någon? Typ komplimanger, fysisk närhet och att men visar att man bryr sig om hur personen mår osv??

Derbi_QuiZ:

2. Ska jag liksom säga till honom att vi ska se vem som får henne? vill ju liksom inte bli ovän med han eller nått men jag vill ändå inte att han ska "ta" henne[cry]

Komigen? Kan du ej lösa konflikter? Prata med honom om det. Säg vad du tycker om henne. Om han verkligen är en true bro så kommer han förstå dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Komigen? Kan du ej lösa konflikter? Prata med honom om det. Säg vad du tycker om henne. Om han verkligen är en true bro så kommer han förstå dig.

Ensamvargen:

Komigen? Vet du ej hur man visar att man är intresserad av någon? Typ komplimanger, fysisk närhet och att men visar att man bryr sig om hur personen mår osv??

ok Tackar [smile] får prata med han imorn [smile]


   
SvaraCitera

Derbi_QuiZ:

ok Tackar [smile] får prata med han imorn [smile]

honom*


   
SvaraCitera