Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra!?


Ämnesstartare

Tja det är en tjej jag träffade på jobbet som jag känner att jag vill lära känna.
hon har varit inne på mitt jobb ett par gånger men jag har aldrig vetat vad jag ska säga eller göra för att hon ska lägga märke till att jag är intresserad.
nu har hon inte varit inne på ett tag och jag undrar om jag ska säga något på facebook eller om jag ska vänta på att hon kommer in och kanske säga eller göra något då...
hjälp mig jag har aldrig varit tillsammans med en tjej förut men jag känner att det är dags för länge sen att vara tillsammans med en tjej som man verkligen känner så här mycket för utan att ens känna henne.

vad ska jag göra?


   
Citera
SLCD
 SLCD

Prata med henne?
[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på facebook? det känns lite fel att chatta på internet. men vad vet jag? :S


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

n4sse:

på facebook? det känns lite fel att chatta på internet. men vad vet jag? :S

IRL är ju att föredra, men all kommunikation är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a men som jag sa har hon inte varit inne på mitt jobb på ett tag :S tycker du jag ska vänta lite eller ska jag chatta på facebook ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte ens om hon skulle komma ihåg mig om jag skrev till henne på facebook (och jag kanske ska vänta på att hon loggar in så att vi kan chatta och jag inte bara skickar ett medelande?), men om jag ska göra det vad ska jag börja med att säga för att kunna fortsätta prata?


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Ey mannen använd citera kanppen.

n4sse:

jag vet inte ens om hon skulle komma ihåg mig om jag skrev till henne på facebook (och jag kanske ska vänta på att hon loggar in så att vi kan chatta och jag inte bara skickar ett medelande?), men om jag ska göra det vad ska jag börja med att säga för att kunna fortsätta prata?

n4sse:

a men som jag sa har hon inte varit inne på mitt jobb på ett tag :S tycker du jag ska vänta lite eller ska jag chatta på facebook ?

Om du inte "kan" träffa henne IRL så har du väl inte så många val, det är bara köra på fejjan, prata på som du skulle göra IRL och fiska efter öppningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack


   
SvaraCitera