Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra? :/


Ämnesstartare

Drack en hel starköl igår och fick inte så himla trevliga tankar och när jag var tillräckligt full försökte jag begå självmord men en kille stoppade mig :/ Och när jag berättade detta för min kille vart han väldigt sårad :'( Och nu förstår jag verkligen hur illa det är... Och det dära tipset om ryggsäcken 🙂 Tack för den, det ska jag tänka på 🙂 Kmr nog bli till en stor hjälp. Måste verkligen prata med nån nu :/ För det börja bli väldigt seriöst nu :(...


   
SvaraCitera

Smurfan:

Drack en hel starköl

Smurfan:

och när jag var tillräckligt full


   
SvaraCitera

Smurfan:

Måste verkligen prata med nån nu

ja det måste du[love] det kan vara jobbigt, men det är så. Bara du försöker så kommer det bli bra jag lovar dig[smile]

Smurfan:

Och när jag berättade detta för min kille vart han väldigt sårad :'( Och nu förstår jag verkligen hur illa det är

ja det är illa, men det är ingen fara. Du kommer klara dig ur detta och bli en glad tjej igen[smile] för du är fin person.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

bättre beautiful


   
SvaraCitera

Min uppfattning är att tjejer som skär eller skadar sig mår dåligt. De omvandlar den psykiska smärtan till en mer påtaglig fysisk smärta genom att skära sig, ta tag i situationen.


   
SvaraCitera

Om du skär på pulsådrerna så finns det 80% risk för att du ska förblöda har jag hört. Men antagligen så gör du inte det, precis som alla andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Om du skär på pulsådrerna så finns det 80% risk för att du ska förblöda

Mm 🙁 Skulle vara skönt att inte finnas till längre... Jag uppfattas som ett missfoster av vänner och familjen (mammas sida)

x_marty: Jo så är det ju för mig iallafall D':


   
SvaraCitera

Smurfan:

Kmr jag gå så långt att jag förblöder?

nej inte om du inte aktivt försöker, man måste förlora flera liter blod för att göra det[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

förlora flera liter blod

^^ ok


   
SvaraCitera

patrick bateman:

bättre beautiful


   
SvaraCitera

Smurfan:

Skulle vara skönt att inte finnas till längre

[sad]


   
SvaraCitera

Smurfan:

Mm 🙁 Skulle vara skönt att inte finnas till längre... Jag uppfattas som ett missfoster av vänner och familjen (mammas sida)

tänk inte så!


   
SvaraCitera

upponer:

jodu


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jodu

nehadu!


   
SvaraCitera