Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Under hela tiden från 4an till 9an har jag vare mobbad i skolan av nästan alla! jag ha högst haft TRE vänner..
Jag fick höra av folk hur ful,tjock,äcklig,skabbig,idiotisk, vilket missfoster jag är!
jag ha aldrig vågat sagt vad som hänt i skolan, efter som om ja "skvallrade" vart allt mkr värre,
Jag lärde mig 3 saker i LJUSTADALENS SKOLA... jag lärde mig att se HAT i alla människor.. jag lärde mig att INTE lita på någon... jag lärde mig även att se ALLA som mina fieende..

Jag har fått en jobbig och svår depression,
jag hatar mig själv, vill inte leva, försöker ela tiden komma på ett nytt sätt att ta livet av mig,
Jag vill se blodet rinna från min kropp vill se mig lida, för de är väl de jag är värd!
Jag känner mig tjock o ful!

Har försökt o tage bort min depression men går inte så bra!

Jag kanske borde leva såhär?
kanske enda jag är värd till :/


   
Citera

är tyvärr inte full, men ingen är värd att leva så. Låt inte dom bestäma ditt värde. Låt ingen göra det. Och i synnerhet inte hjärtlösa människor.

Om du inte kan komma över det som har hänt dig, tycker jag seriöst du ska söka upp alla som har bidragit till hur du känner dig, och dödar dom långsamt.. men försök med annat först [no-no]


   
SvaraCitera

Var glad att högstadiet är över. Det är en jävla skittid.
Börja på gymnasium och lär dig om något du tycker är kul och börja träffa nya människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha så jävla lust o söka upp dom o döda dom en efter en i en plågsam död [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pingvinen17:

Jag lärde mig 3 saker i LJUSTADALENS SKOLA... jag lärde mig att se HAT i alla människor.. jag lärde mig att INTE lita på någon... jag lärde mig även att se ALLA som mina fieende..

Det är lätt att det blir så men ge inte upp hoppet 😉

Testat att byta skola? Testat att skaffa dig någon form av aktivitet eller hobby som du tycker är kul och där du kan träffa nytt likasinnat folk? Testat att prata med någon om problemen? Eventuellt gå till psykolog? Går du på högstadiet fortfarande? För många blir det nämligen bättre så fort man börjar på gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bytte aldrig skola efter som att jag inte ville berätta vad dom sa.. o om ja sa att ja ville byta så ville folk veta vrf,

jag ha börjat rita/pyssla o ska börja hålla på med lera efter som sånt gör så ja slappnar av,
Jag pratar med BUP nu 🙂
NÄe går i andra på gymnasiet bara att allt finns kvar innom mig och blive till en sepression


   
SvaraCitera

Alltså sånt där är bara vidrigt... Det finns så otroligt störda människor som inte gör annat än förstör folks liv. [mad]

Kanske är lätt för mig att säga men försök att inte tänka på det som hänt och snälla, tro inte på det de har sagt. Det är de som är idiotiska, inte du. Inser man inte hur fel det är att trycka ner andra människor måste man ha en riktigt stor rubbning i hjärnan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo försöker allt ja kan för att försökafå in bara posetiva saker men går inte alltid så bra:(


   
SvaraCitera