Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Läget är så att min flickvän vill gärna att jag kommer hem till henne på juldagen och är där för då har vi nästan inte setts alls i December och jag kommer att jobba resten av December så då kommer vi nog inte ses. Men nu kommer vi till problemet, min mamma blir sjukt arg på mig om jag gör det för hon tycker att jag ska vara här.

Anledningen till att min flickvän vill att det är just jag som kommer är att de är kroater och ställer till med lite fest med hyfsat mycket folk. Så hon vill/kan inte missa det men sen vet jag inte om jag kan missa det vi gör...jag mår fan piss av detta och vet ärligt talat inte vad jag ska göra, hjälp mig!

PS. Jag vet att det är ett tag till jul men diskussionen kom upp nyligen och nu är alla sura på mig.


   
Citera

Svårt...

Hade jag varit du så hade jag stuckit till flickvännen. Du sa själv att du knappt har träffat henne under december. Då antar jag att du har sett din familj nästan hela tiden.

Det är ditt val, gör det du tycker är bäst för dig själv. [smile]


   
SvaraCitera

Gör det du vill, skit i de andra.


   
SvaraCitera

Hur många gånger har man inte varit hemma på juldagen liksom.. prova något nytt [wink]


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Hur många gånger har man inte varit hemma på juldagen liksom.. prova något nytt [wink]

Håller med.


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska följa med din flickvän och därigenom respektera deras jultradition. Eftersom alternativet är att du "pillar dig i naveln" tycker jag inte att du har något godtagbart argument till att säga nej.


   
SvaraCitera

Månader versliseras inte. Din mamma behöver nog kapa navelsträngen lite, hon får ju ändå julafton med dig.


   
SvaraCitera