Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?!


Ämnesstartare

too_bored_to_die:

Just ja! du det [bigsmile] jag klickar in dig som kompis så jag kommer ihåg det. [y]

Haha är din stalker på forumet nu för tiden [crazy] Bra bra! Skulle vara jätte roligt om det blev av faktiskt.

too_bored_to_die:

Det är lite fail, får jag fråga vilken?

Onekligen. Samma som jag, Filipstad.

too_bored_to_die:

2-barn-svensson-mammor är livsfarliga i mataffärer har jag hört

Ja och pensionärer med kuponger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Haha är din stalker på forumet nu för tiden [crazy] Bra bra! Skulle vara jätte roligt om det blev av faktiskt.

Då gör jag de [bigsmile]

GHurt:

Onekligen. Samma som jag, Filipstad.

Den hålan alltså, inte brra[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

Då gör jag de [bigsmile]

Bra!

too_bored_to_die:

Den hålan alltså, inte brra[n]

Nä.. Har du varit här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Nä.. Har du varit här?

Jag har varit där någon gång, det var väldigt litet. tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

Jag har varit där någon gång, det var väldigt litet. tror jag.

Okej, det är väldigt litet. Ingen höjdare. Hadet tänkt att flytta härifrån när jag tagit mig ur gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Okej, det är väldigt litet. Ingen höjdare. Hadet tänkt att flytta härifrån när jag tagit mig ur gymnasiet.

Lika bra om du inte vill fastna där hela livet [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

Lika bra om du inte vill fastna där hela livet

Min mardröm.. Fast bland alla volvoraggare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Min mardröm.. Fast bland alla volvoraggare..

De slipper man inte i hela värmland, men det tunnas ur i karlstad, jag ska flytta när jag får råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

De slipper man inte i hela värmland, men det tunnas ur i karlstad, jag ska flytta när jag får råd.

Skönt det iaf. Vart hade du tänkt dig att flytta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Skönt det iaf. Vart hade du tänkt dig att flytta?

Det blir väl göteborg eller stockholm sen när jag är klar med studierna, eller om någon polare vill plugga i någon av städerna. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

Det blir väl göteborg eller stockholm sen när jag är klar med studierna, eller om någon polare vill plugga i någon av städerna.

Låter fett nice det. Har själv funderat på Göteborg, en mycket trevlig stad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Låter fett nice det. Har själv funderat på Göteborg, en mycket trevlig stad.

mm! jag har skapligt mycket fördomar mot stockholmare, de flesta är sjukt ytliga och dryga. men vad som helst duger för mig, bara det är lite mer action än karlstad.

Ska du plugga i göteborg eller vad hade du tänkt dig? och har du funderat på vad? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

mm! jag har skapligt mycket fördomar mot stockholmare, de flesta är sjukt ytliga och dryga. men vad som helst duger för mig, bara det är lite mer action än karlstad.

Haha typ min tanke om stockholmare också. Känns mycket trevligare i gbg.

too_bored_to_die:

Ska du plugga i göteborg eller vad hade du tänkt dig? och har du funderat på vad?

jag är så sjukt osugen åpå att plugga just nu. Vill nog helst arbeta ett år och se vad jag vill göra. Är liite sugen på att gå något estetiskt, med film fotografering eller musik. Bara för nöjes skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

jag är så sjukt osugen åpå att plugga just nu. Vill nog helst arbeta ett år och se vad jag vill göra. Är liite sugen på att gå något estetiskt, med film fotografering eller musik. Bara för nöjes skull.

Det låter bra! suger dock att jobba nu, ingen vill anställa oss ungdomar som det ser ut idag. hoppas det löser sig för dig.

Går du någon form av estet/media idag? det är ganska svårt att komma in på såna linjer i större städer annars, tror jag..

själv är jag för dålig på teori för att ens tänka tanken att plugga musikhögskola. men satsa gärnet, pissa i motvind [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

Det låter bra! suger dock att jobba nu, ingen vill anställa oss ungdomar som det ser ut idag. hoppas det löser sig för dig.

Ja och komma ut i en finanskris känns ju inte så lyckat heller.

too_bored_to_die:

Går du någon form av estet/media idag? det är ganska svårt att komma in på såna linjer i större städer annars, tror jag..

Hahah nej går samhäll så jag är väl mest opptimist.. Men kansk gå på någon folkhögskola. Vad går du?

too_bored_to_die:

själv är jag för dålig på teori för att ens tänka tanken att plugga musikhögskola. men satsa gärnet, pissa i motvind

Haha samma här hatar allt vad noter är, men älskar ändå musiken. Ska bli känd och pissa på de [cool]


   
SvaraCitera