Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Det är så här att jag har snackat med en kille ett tag och först så var han jättespännande, vi skrev mkt, massa smileysar och långa meningar, sen blev det nyår, jag var ute och festade med mina kompisar och sen så började vi skriva och så mötte jag honom på stan, vi gick hem till honom, och det hände lite saker där men aja, sen när jag skrev till honom nästa dag så sa han att han inte kom ihåg något från nyår och det va ju lite surt men så nu till själva problemet. Han har blivit värsta konstig den senaste tiden, korta svar när vi skriver och inte så mkt smileysar, och jag vet int vad jag ska göra, jag vet att han gillade mig förut mkt, men nu verkar det som om han inte gör det längre, men jag fattar inte varför? det kan ju inte ändras på bara en dag eller? ;o
men det enda jag vill e ju att skriva till honom, men känner mig som värsta stalkern. Jag gillar ju honom jättemkt fortfarande, och jag vågar ju inte fråga om det är nåt som hänt, för han skulle ändå typ bara svara "inget", han är jävligt feg av sig typ.
vad ska jag göra? [confused]


   
Citera

Skit i honom då, det finns andra killar du kan skriva massa smileysar med


   
SvaraCitera

malber:

det finns andra killar du kan skriva massa smileysar med

[love]


   
SvaraCitera