Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra...?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag känner mig oerhört hemsk, jag har en kompis som är kär i en kille jag också är kär i. Ingen vet om det. Problemet är att jag ger henne tips och hjälper henne när jag inget hellre vill än att bli tillsammans med honom själv. Jag har varit det i flera år, före henne. Före någon annan, jag ville inte att det skulle bli en tävling så när hon berättade det för mig sa jag inget. Hon bad om hjälp och jag gav den, vad gör man? Ska man vara ärlig och berätta eller ska jag hålla mig undan? Vad hade ni gjort i min situation, varit tysta? Hållt på själv, inte gjort något, snälla hjälp mig jag blir frustrerad. Vill inte göra någon ledsen. [sad]


   
Citera

skriv en bok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

skriv en bok

Sen ger jag ut den och så läser hon den och förstår allt.... Eller?


   
SvaraCitera

damnhefly:

Sen ger jag ut den och så läser hon den och förstår allt.... Eller?

eh ja

nej men på riktigt. du skulle sagt något från början, nu kommer allt bara bli kaos. lycka till


   
SvaraCitera

Berätta för henne - bättre sent än aldrig. Possible outcomes: a) ingen av er får honom b) nån av er kliver åt sidan c) ni slåss om honom och blir ovänner.

... Men om du inte berättar lär du säkert bara bli förbittrad och börja avsky henne, så situatonen är redan olycklig.


   
SvaraCitera

kan du sjunga och spela ett instrument så borde du använda den talangen...lär dig den här låten och spela den för person du gillar
[cool]


   
SvaraCitera