Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag är en bisexuell kille på 18:år. Hela mitt liv(från det att jag upptäkte min läggning) så har jag övertalat mig själv att jag inte behöver något förhållande, men det var vist inte sant. det gör ofta ont inom mig som om jag inte kan andas fast jag andas helt perfekt när jag tänker på detta.

folk runtom mig vet inget om min sexuella läggning och så kommer det nog förbli.
men jag känner ändå att jag vill lära känna killar som man kanske kan ha en möjlighet att ta saker ett steg längre med ifall man vill.
jag har redan testat diverse sidor men det har än så länge varit misslyckat.
vad ska jag ta mig till?[sad]


   
Citera

Köp en sextoy [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe jo de vore kanske något, om bara gummi snoppar var något man kunde gå på bio med eller ta en fika med så vore det ju toppen. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Varför vill du inte att folk runt dig ska veta om din läggning?


   
SvaraCitera

vadå skaffa vänner de gör väll folk typ.. över allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har väldigt många bra vänner och skaffa nya har aldrig varit något problem. Men jag är från en sån där typisk småstad där de enda bög/bi personerna som finns där är en till två udda utstötta personer som hänger med konstiga tjejer . och bland folk jag känner så är homo/bisexualitet något man verkligen inte får förknippas med.


   
SvaraCitera

handlar det om att träffa nya människor eller om att komma ut som bisexuell?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill möta nya människor utan att komma ut inför folk där jag bor.


   
SvaraCitera

känner likadant typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan tänka mig att det finns jätte många som känner ungefär såhär, jag tror det beror på att man inte vill att homofober ska förknippa en med dessa mer femenina killar som gillar makeup, så är det för mig iallafall.


   
SvaraCitera

aa men de e så ja känner dom lixom bah drar alla över en kant elr va man säger


   
SvaraCitera

Men sorry om jag låter dum men det tar ett tag att acceptera sig själv. För mig tog det 13 år innan jag kunde vara stolt över den jag är.
Sen för några månadr sen klickade det ill och då ville jag komma ut och nu är allt bra[smile]

Så vänta och låt tiden göra sitt jobb[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har fult accepterat den jag är , och jag älskar mig för det. men jag väljer att fördomsfulla människor inte får ta del av det . 🙂


   
SvaraCitera
Homo0

tjoffsen:

Jag är en bisexuell kille på 18:år.......mig till?

Läste fram och tillbaka här... Vad är ditt problem egentligen?

Vad jag förstår så är det egentligen att få umgås med människor som du kan vara öppen inför och att få umgås med killar som är bi/bög så du har möjlighet att träffa en partner.
Har jag uppfattat det rätt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homo0:

Läste fram och tillbaka här... Vad är ditt problem egentligen?Vad jag förstår så är det egentligen att få umgås med människor som du kan vara öppen inför och att få umgås med killar som är bi/bög så du har möjlighet att träffa en partner.Har jag uppfattat det rätt då?

detta har du uppfattat helt korrekt


   
SvaraCitera