Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra för att han ska älska mig igen?


Ämnesstartare

Hejsan!

Jag mår verkligen skit och behöver bara höra av från någon som har något tips hur de skulle gjort i samma situation som är utomstående[sad]

Det är såhär: Jag och min pojkvän har varit ihop sedan december, då var han riktigt kär i mig så man verkligen såg det in i blicken på honom, jag har alltid varit skrämd för att ha något seriöst med någon så efter ett tag började jag tvivla på att det skulle fungera och dessutom hade vi många småtjaffs hela tiden som jag då såg som problem, jag gjorde slut med honom därför i mitten på april, under den tiden säger han att det var det värsta han varit med om, vi höll fortfarande kontakt via msn och sms och pratade i telefon då och då eftersom jag mest tyckte synd om honom, efter ett tag insåg jag att jag nog bara mest var osäker på mina känslor så vi träffades i början av juni och bestämde oss direkt för att bli ihop igen, eftersom jag då släppte på mina känslor så var de så starka att jag tycker om honom lika mycket som min mamma. Men han började dra sig undan successivt under sommarlovet, vi har pratat om varför men han vet verkligen inte varför, han ger olika svar hela tiden och har kommit fram till att han fått ett ärr i själen av mig och han säger att han inte tycker om mig lika mycket och att han inte älskar mig längre, jag vet inte hur jag ska bevisa något eller vad jag ska göra, vi umgås fortfarande men är inte ihop men vet ändå att han inte håller på med någon annan och inte jag heller, vilket jag ändå då kan kalla pojkvän på sätt och vis[confused], jag mår bara dåligt av honom, ibland ryggar han tillbaka när jag vill kyssa honom och det känns bara så fel i luften samtidigt som jag älskar honom så mycket, vad ska jag göra? Jag vet verkligen inte vad! 🙁


   
Citera

Det är kört.


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera

Umgås. Vanligt. Komma varandra närmre.


   
SvaraCitera

LisaR:

jag tycker om honom lika mycket som min mamma.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att ni båda ska gå vidare, det verkar inte som nåt sunt förhållande ni har


   
SvaraCitera

Släpp honom.


   
SvaraCitera

läste bara rubriken men, du ska inte göra ett skit för att han ska älska dig igen. move on


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera