Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra? hjälp


Ämnesstartare

hej!
Jag och min pojkvän har varit tsm i 3,5 år. Vi är varandras första kärlek och vi har gjort otroligt mycket kul tillsammans. Nu på slutet har jag mått väldigt dåligt då jag har jobbat konstant i 2 månader vilket har gjort mig osäker på mig själv och han. Och han har fått tagit mycket skit tyvärr. Jag har varit svartsjuk när han varit ut med sina vänner och bara varit allmänt nere. Han skriver på fyllan att han älskar mig och vill vara med mig. Och att han vill detta till 200% bara vi tar bort det dåliga. Sen gjorde han slut i måndags för han bara har ''kompiskänslor''. Men direkt när vi träffades ville han att vi skulle vara vänner och se vart det ledde. Så vi har umgåtts konstant i en vecka nu och pratat på sms kontant också. Dock som vänner. Och när vi ses så myser vi osv men pussas inte och så. Vi åkte iväg och bodde på ett spahotell nu i början av veckan. Och då var det jätte mysigt igen vi myste och hade de super trevligt. Men vi pussas inte, och det är han som är på att vi ska mysa osv. Vi ligger och skedar på nätterna och allt sånt där. Nu vill han ta sommaren och försöka få känslor igen, men för mig känns det redan som han har känslor efter hur han beter sig när vi är med varandra. Han vill att vi ska åka iväg på alla sommaraktiviteter vi planerat in och även åka och bo på hotell till hösten och kolla fotbollsmatch. Han vill inte att jag ska gå vidare och han vill inte själv gå vidare. Nu har han åkt till New york för att spendera en weekend med sin familj och han sa att han skulle tänka och fundera där borta hur han ville ha det mellan oss och vad han känner osv. Jag älskar den här killen och vill inte förlora han. Vad ska jag göra? är det kört? kommer det inte bli vi igen? vad ska jag göra för att få tillbaka hans ''känslor''? hjälp tack


   
Citera

Du är den där bruden han kan ramla tillbaka på om allt annat skiter sig, lite den känslan fick jag av din text. Vill du vara den?


   
SvaraCitera

skit i han


   
SvaraCitera
time
 time

Du förtjänar att få vara med någon som är säker på dig, inte vara någons reservplan. Lämna!


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Precis som ovanstående så får jag intrycket av att du har blivit den han vill vara med tills någon bättre dyker upp, vilket inte är ok alls. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Men han är ändå den som hör av sig och vill ses osv. Han är den som skriver. Och han är inte den typ av kille som skulle utnyttja mig på de sättet. Utan han har sagt att vi ej ska vara med några andra/skriva/göra något. 


   
SvaraCitera