Aviseringar
Rensa alla

VAD SKA JAG GÖRA??hjälp,nån??


Ämnesstartare

jag har träffat en kille i 2 år nu och vi bråkar som fan , glöden har dött lixom, igår bråkade vi som fan och det tog typ slut, under denna tiden har jag träffat en kille som verkar vara ett kap.men nu är det så att min "förra" kille vill ha tbx mig och den nya vill kanske inleda nytt,
nu är det så att jag tycker om båda men vet inte vad jag ska göra , nu är det bara att välja , en ny kille som jag inte vet hur han funkar ellerr en kille som jag känner och inte vet iom det kommmer funka ..??
hjälp mig nån ?!


   
Citera
Ämnesstartare

Nä.


   
SvaraCitera
Hando

Fel forumdel.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

lineeja:

en ny kille som jag inte vet hur han funkar ellerr en kille som jag känner och inte vet iom det kommmer funka ..??

Måste du verkligen välja någon av dom? Måste du ha en pojkvän? Det är ju inte bättre att bara "ta" någon som du knappt känner och bli tillsammans med eller att "gå" tillbaka till ett förhållande som kanske inte kommer funka alls.

Sen kan man ju fråga sig, har du verkligen kommit över ditt ex? Är du verkligen redo för ett nytt förhållande? Är det inte lite typ "för tätt inpå" liksom? [chocked]

Jag skulle vara singel om jag var du ett tag och försöka passa på att hitta sig själv igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte förrän du lär dig svenska grammatik! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera