Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra ? hur vet jag säket om han gillar mig ?


Ämnesstartare

det är en kille i min klass som jag är nästan helt galen i, men problemet är att jag inte vet vad ja ska göra längre. känns som om jag har provat allt, men det går inte. varje gång vi kommit nära varandra på olika sätt och jag tar bara ett steg närmare, så backar han långt. han är så sööt[rolleyes].. ibland när jag pratar och skrattar och sånt med nån annan kille i klassen, ser jag hur han då kollar på mig som om han är avundsjuk. men ibland så är det som om han inte alls bryr sig om mig. innan så var det självklart för många plus han att jag gillade honom, men nu så har jag lärt mig hur jag håller min känslor inne, men inte hur jag ska hantera dom. jag umgås med personer som är äldre än mig, de vet inte, och jag kan på något sätt inte berätta för dom hur de är. alla tycker att han är och ser för omogen ut för mig.
nu har jag och "killen" slutat prata med varandra, och det är inte ens som förut.

snälla ge mig tips på vad jag ska göra ?!..


   
Citera

Image


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja med att lära dig skriva i stycken[y]

lisafisah:

och jag tar bara ett steg närmare, så backar han långt

Du luktar förmodligen äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Justified:

Du luktar förmodligen äckligt.

ha-ha, ja glömde skratta [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisafisah:

ha-ha, ja glömde skratta

Varför skulle du skratta åt det?
Det är tragiskt, inget annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Justified:

Varför skulle du skratta åt det?
Det är tragiskt, inget annat.

då skulle jag ju likna dig, och det gör jag lyckligtvis inte.
gå vidare i ditt liv. stackarn du inte kan få uppmärksamhet på något annat sätt än att skriva massa onödiga jävla komentarer.. det Där är bara tragiskt, inget annat [tired]


   
SvaraCitera

Det enda sättet att veta säkert att att konfrontera honom direkt. Sånna saker kan iofs bli ganska pinsamma men med lite självförtroende så är det bara att fråga.

Annars får du väl bli tydligare? Förstår inte varför man ska dra ut det hela med en massa konstiga signaler. [no-no]

Nej, ta ett stadigt grepp runt hans pungsäck och invänta reaktion.
Du kommer märka om han gillade dig eller inte. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisafisah:

då skulle jag ju likna dig, och det gör jag lyckligtvis inte.
gå vidare i ditt liv. stackarn du inte kan få uppmärksamhet på något annat sätt än att skriva massa onödiga jävla komentarer.. det Där är bara tragiskt, inget annat

Lägg märke till att detta kommer från en person som inte vet hur man använder versaler...


   
SvaraCitera

Fråga om han vill knulla.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera