Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra/köpa?


Ämnesstartare

550 kommer man dock inte så långt på. Men vill du ha mycket nöje föreslår jag något spel. Något med multiplayerfunktion så kan köra i många timmar.
Annars är det ju ypperligt att använda dem till att skaffa någon ny billig hobby. Man ska alltid våga att prova nya saker som man säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charley Day:

550 kommer man dock inte så långt på. Men vill du ha mycket nöje föreslår jag något spel. Något med multiplayerfunktion så kan köra i många timmar.
Annars är det ju ypperligt att använda dem till att skaffa någon ny billig hobby. Man ska alltid våga att prova nya saker som man säger.

Har varken playstation sexbox eller ett bra grafikkort i datorn [sad] Gamecenter i stan isf, men hade tänkt vänta till Black Ops kommer ut för jag tror jag kommer spendera ett antal timmar där då [rolleyes]

Funderar på att prova skytte med en kompis, vet inte vad det kostar dock, ska ta ett snack med honom. Saknar dock att spela fotboll som jag gjorde oerhört mycket innan jag flyttade hit jag bor nu (spelade inte i lag, utan på fritiden med kompisar), men nu har jag inga kompisar som är insatta i sporter över huvud taget. Tråkigt, jag vet [sad] Vill inte börja ensam heller då jag kommer bli totalt utklassad i början då jag inte spelat på flera år nu XD Men som sagt, skytte ska jag kolla upp [crazy]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

baconkebab:

Vad kostar det ungefär? Tack

Vet inte, men du kan ju kika här: http://www.laserdome.se/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

http://www.highlights.nu/ <[cool]

Tackar tackar!! Hade en hel del feta grejer där! [bigsmile][love]

mediakatt:

Vet inte, men du kan ju kika här: http://www.laserdome.se/

Inte alls så farligt som jag trodde. Nu slog det mig att det hade varit as skoj med Go Cart igen [censur] Ska höra med kompisarna [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

baconkebab:

men har ingen att gå med

baconkebab:

Ska höra med kompisarna

Varför hörde du inte bara med kompisarna från början?[tard]


   
SvaraCitera

baconkebab:

Tackar tackar!! Hade en hel del feta grejer där! [bigsmile][love]

jag vet! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawbeerry:

Varför hörde du inte bara med kompisarna från början?[tard]

Har redan gjort det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spara till en resa


   
SvaraCitera

en femma röka och en pizza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

Spara till en resa

Det kommer ta några år isf du 🙁 Har dessa 550kr och det är allt, och nästa studiebidrag kommer jag spendera på kläder... alltid något viktigt jag behöver varje månad. Får studiebidraget själv, och har också ansvar för kläder helt själv då... så någon resa lär inte bli av på ett bra tag du [rolleyes]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Zsasz

Viljans Triumf:

en femma röka och en pizza

Tänkte på samma sak, dock bytte jag ut pizzan mot en festmåltid på Max (Hamburgare), Ett Deluxe mål med en stor vanilj milkshake, 3 extra Jr. burgare och en glass till efterrätt.. Fan, nu blev jag hungrig..


   
SvaraCitera