Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra nu...?


Ämnesstartare

Nevon:

Har ingen att knulla med.

nej då har du ju någe att göra i helgen, hitta någon att knulla med 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Utbilda dig när du fortfarande har chansen. Tänk dig att gå filosofi på högskolan och bara chilla!

För att sedan sitta där med feta studieskulder utan att vara attraktiv på arbetsmarknaden, yey!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

hitta någon att knulla med 😀

Jag är tyvärr dålig på sånt. Vet liksom inte var jag ska börja. Att bara gå ut på stan och fråga random tjejer om de vill knulla känns inte som en vinnande strategi. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starta en ny tråd där du frågar om någon vet nån fest i närheten av där du bor och som du får komma på. Funkar alltid 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Starta en ny tråd där du frågar om någon vet nån fest i närheten av där du bor och som du får komma på.

För det första så känner jag till alla UM:are från Sundsvall, och för det andra så skulle det vara enormt jävla awkward att gå på en fest där jag verkligen inte känner NÅGON.

Nej, sex klarar jag mig utan. Däremot skulle jag inte banga på att träffa någon ny, okänd människa på tu man hand. Nattliga äventyr i staden är alltid roliga. [y]


   
SvaraCitera

Åk ännu mer norrut, jag är duktig på.. att fixa nudlar. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Åk ännu mer norrut, jag är duktig på.. att fixa nudlar. [zzz]

Jag skulle inte banga på en resa till toknorrland (åtminstone inte innan snön kommit). [y]


   
SvaraCitera

Nevon:

Jag skulle inte banga på en resa till toknorrland (åtminstone inte innan snön kommit). [y]

Du är välkommen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Du är välkommen!

Vet inte om jag vågar. Din pappa kanske slår ihjäl mig om jag kommer dit och berättar att jag är en arbetslös sjuttonåring som ska bo under hans tak. Tänk om du blir gravid!? VÅRT BARN FÅR INGEN FRAMTID!! [shake][shake][cry][cry]


   
SvaraCitera

Nevon:

Vet inte om jag vågar. Din pappa kanske slår ihjäl mig om jag kommer dit och berättar att jag är en arbetslös sjuttonåring som ska bo under hans tak. Tänk om du blir gravid!? VÅRT BARN FÅR INGEN FRAMTID!! [shake][shake][cry][cry]

AMAGADH!!!!!!!!!11
Dold text: Det går nog bra ska du se.
Du får ha överseende med att mitt rum är stort, tomt och fult och att hela huset ser ut att ha inretts av en gammal farmor (misstänker att det är sant faktiskt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

För att sedan sitta där med feta studieskulder utan att vara attraktiv på arbetsmarknaden, yey!

En riktig man skapar sina egna jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Du får ha överseende med att mitt rum är stort, tomt och fult

Om du har överseende med att min lägenhet är liten och fullproppad med skit. [cute]

Capture:

Dold text:

Men dåså. När kan jag komma?


   
SvaraCitera

Nevon:

Om du har överseende med att min lägenhet är liten och fullproppad med skit. [cute]

Jag har en minimal säng också! Eller, säng och säng, är bara en sån resårmadrass som står på golvet typ.

Nevon:

Men dåså. När kan jag komma?

Typ, när du vill? Eller, inte när jag går i skolan kanske. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Jag har en minimal säng också!

Tur att jag inte är tjock då. [no-no]

Capture:

Eller, säng och säng, är bara en sån resårmadrass som står på golvet typ.

Megafail. Den är åtminstone tjock va...? [shake]

Capture:

Eller, inte när jag går i skolan kanske. [no-no]

Så på en helg alltså? Gott. Jag kommer troligen nästa helg om inte någonting kommer ivägen. Funkar det?


   
SvaraCitera

Nevon:

Megafail. Den är åtminstone tjock va...? [shake]

Ja, jag har en till madrass på!

Nevon:

Så på en helg alltså? Gott. Jag kommer troligen nästa helg om inte någonting kommer ivägen. Funkar det?

Ja, varför inte? Måste prata med papi bara. Om jag inte är hos mamma, då får du inte komma! [chocked]


   
SvaraCitera