Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra "osäker"!


Ämnesstartare

hej jag är en 18 årig kile som träffat en tjej yes tänkte jagh liksom vi la o strula lite o sådant men dagen efter fick jag ett meddelande av en anna tjej att jag skulle låta hennes flickvän var ! JA hon e Bisexuell! iaf nu får jag inte kontakt med henne hon tog ÖD av Stesolid blev intagen på psyket i malmö och flera folk säger att det är mitt fel ! Hon sa till mig att hon tycker om mig o sådant o hon inte tycker om Sitt Ex alltså den tjejen som skrev till mig, så jag har blivit lite osäker på hur jag ska göra då detta är första gångne jag någonsin vat med ngn annans tjej så att säga ! PLZ svara snabbt


   
Citera

Gillar du henne eller var det bara ett strul?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt verkar lite rorigt men vad jag forstar sa verkar det inte vara ditt fel det ar val snarare hennes fel om hon strulade med dig medans hon var ihop med nagon annan[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar henne och bryr mig om henne men det värsta e att vi harj u träffats i typ en månad o flörtat med varandra och sen nu så levpuss till kyss till hångel o smekningar ! VAD SKA JAG GÖRA jag gillar henne verkligen jag brukar inte ha problem med tjejer annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grannakillen:

hej jag är en 18 årig kile

du är fail, tror min lillebror på 7 bast stava bättre än dig,
har du aldrig hört talas om ".,"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan orkar bry sig om grammatik ?, speciellt kl.8 på morgonen??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan orkar bry sig om grammatik ?, speciellt kl.8 på morgonen??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ställ dig frågan om det verkligen är en tjej att sattsa på.. Hon är inlagd på psyket. Hon tog en överdos. Just nu är det nog ingen större idé att ha för stora förhoppningar om den här tjejen. Hon har troligtvis en hel del annat att tänka på just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej igen nu är vi Tillsammans och sånt men folk vägrar o låta oss vara ! Nu var det en av hennes "kompisar" som tvingar henne o välja mellan mig eller henne ! hon valde mig såklart o bad henne dra åt helvet 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera