Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra?!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

Jag är i chock. Jag sommarjobbar just nu och i fikarummet fick jag möta den mest inkompetenta människa jag någonsin träffat. Saker hon hinner kläcka ut sig under 10 minuter. 
- "Jimmie Åkesson är min idol. Jag skulle ge honom en kyss om jag kunde."
- "Negerpojkar och negerkvinnor hör inte hemma här i Sverige"
-"Jag skulle göra vad som helst för att slå skiten ur en invandrare"
- "En liten negerpojke stod och kollade på mig i affären så jag schasade åt honom"
- "Ja, ni unga tjejer bör inte gå runt så sexigt klädda ska jag säga dig, för då kan en invandrare komma och våldta er"
- "Jag vågar inte gå och handla på netto längre för där finns det bara negrer. Jag är rädd att de kommer smitta mig med deras sjukdomar"
-"Jag förstår inte varför det är massor utav liv att vi svenskar ska skänka pengar till negrer hit och dit, dem får väll förfan klara sig själva"
- "Jag förstår inte att vi tar hit invandrare som har varit barnsoldater, de har ju faktiskt dödat människor!!!"

Under dessa tio minuter sitter jag fan ta mig i chock. Det var jag, äcklet och en annan kollega i rummet. Kollegan nickar med. Jag försöker säga ifrån lite ibland med tex "ah fast nu ska man ju inte dra alla över en kam" men det räckte ju inte. Var för feg för att sätta ner foten för jag är inne på 3e dagen på jobbet. Nu är jag så jävla förbannad. Var jättenära på att hinna spela in samtalet men missade allt.. Hur ska jag göra? De aset ska fan inte få komma undan. Ska jag gå till chefen? kommer chefen ens tro mig???!!! hjälp. Sådana människor ska inte få jobba, speciellt inte på det jobbet jag är på just nu. 


   
Citera

Säg till chefen i första hand helt klart. Varit med om detta flertalet gånger, fast i mitt fall räckte det med att jag skrek lite åt honom och sa att han var en av de mest tappade jag träffat. 

Dessa äckel-WT-nazis har en tendens att visa hintar av detta även utanför fikarummet så lär snart komma upp på papper. Får man hoppas.


   
SvaraCitera

Grovan:
Säg till chefen i första hand helt klart. Varit med om detta flertalet gånger...

Dessa äckel-WT-nazis har en tendens att visa hintar av detta även utanför fikarummet så lär snart komma upp på papper. Får man hoppas. 

använd inte wt som begrepp d är arbetarklassfientligt

puss


   
SvaraCitera

amsi:

använd inte wt som begrepp d är arbetarklassfientligt

puss

my bad, ursäktar


   
SvaraCitera

Grovan:

my bad, ursäktar

nä d inget att be om ursäkt för hoppas vi ses snart 


   
SvaraCitera

amsi:

nä d inget att be om ursäkt för hoppas vi ses snart 

hoppas jag med, var mycket längesedan nu! 


   
SvaraCitera

varför blev du förbannad?


   
SvaraCitera