Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag ska göra, om man blir tvingad av sin pojkvän för han vill ha sex med en? Är det rätt? Att han så gärna vill ha sex men jag ville inte, han tjata och  tjata hela tiden när vi va hemma hos honom, jag kanske har fel, men jag förlora den med honom, och det kändes inte alls rätt, jag ångrar mig så himla mycket. Jag vet inte ens vad jag ska göra längre, känner mig inte bekväm med min kropp, jag har massa problem hemma med min pappa, han önska att jag inte va hans dotter längre, och jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv längre, jag har inget motiv för att göra någonting.Gymnasiet verkade så kul, men nu så vet jag inte. Jag vill inte bo hemma längre, jag vet inte vad jag ska ta vägen, jag får inte mitt studiebidrag för mina föräldrar tar det och jag får pengar när jag frågar, men när jag säger till mamma att jag inte vill bo hemma så blir hon arg och säger att jag ska vara tyst och inte göra pappa arg, men jag betyder ändå ingenting för honom? Vet nån vart man kan bo istället? Alltså något hem? Som man kan gå till? Inget hat tack, snälla, det blir för mycket då.


   
Citera

Våldtäkt är aldrig rätt, nej. Dumpa honom! 
Kontakta din skolkurator, om din skola har någon sådan vettig. Hen kan säkert hjälpa dig att reda ut lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det ska jag, tack så mycket! 


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:
Våldtäkt är aldrig rätt, nej. Dumpa honom! 
Kontakta din skolkurator, om din skola har någon sådan vettig. Hen kan säkert hjälpa dig att reda ut lite.

All of this^


   
SvaraCitera

ElsaKissen:
Ja det ska jag, tack så mycket! 

kram! alla fel gjordes av honom. glöm aldrig det!


   
SvaraCitera

nej det är aldrig ok att tvinga sig till sex
blir jätteledsen av att höra om sådant..

som redan nämnt i tråden så kan du gå till kurator/skolsköterska och be om remiss till psykiatrin så kan du få någon som kan hjälpa dig ur det här.


   
SvaraCitera

Om du ville det då och ångrar dig är det inte våldtäkt om du gick med på det alltså då men det är aldrig okej att utnyttja någon sexuellt.


   
SvaraCitera

livet vänder, jag lovar!
Det är inte okej att kräva sex av någon som inte vill. Bara att dumpa skithögen. Det med bostad vet jag inte hur det fungerar. Sosialen kanske kan hjälpa dig. Hoppas allafall att allt blir bra för dig Glad


   
SvaraCitera

MarcusKing:
Om du ville det då och ångrar dig är det inte våldtäkt om du gick med på det alltså då men det är aldrig okej att utnyttja någon sexuellt.

tjata till sig sex är fucking våldtäkt


   
SvaraCitera

Du skall ha sex med någon annan för att visa att tjat inte funkar


   
SvaraCitera