Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra??


SagaF
Ämnesstartare

Jag vet nu efter 2 års tänkande att jag är pansexuell ( gillar tjejer killar och allt däremellan.) Men jag vet inte hur jag ska komma ut för det första så avskyr mina föredrar ”såna” som inte är ”vanliga”Ledsen. Så frågan är några tips eller ska jag vänta med att komna ut tills när jag har flyttat så dom inte kickar ut mej eller vad ska jag göra??Förvirrad


   
Citera

Tycker du borde söka till en psykolog eftersom att vara sexuellt attraherad till pannor inte är speciellt vanligt.


   
SvaraCitera
sies
 sies

Alltså, vad du gillar har andra människor inget att göra med. Såvida du vet vad du är och gillar så borde du vara glad över det. Enda nackdelen med att inte vara fullt ute är att personer du skulle tänka dig inte har någon aning att de har en chans med dig. 

Annars kan du komma ut som bisexuell om du tycker det är enklare. Pansexualitet är en typ av bisexualitet. Bisexualitet betyder att man är attraherad till båda könen och det är typ vad pansexualitet betyder bara att man inte bryr sig om den andres kön. 


   
SvaraCitera

Vet inte hur gammal du är men är dina föräldrar tjockskalliga så kanske du ska vänta så att du får mer tid till att utforska dej själv ännu djupare o samtidigt i smyg bearbeta dina föräldrars hjärnor.
Ta hjälp av skolsköterska eller annat bollplank. Du är pansexuell idag men med mer erfarenhet kan det ändras så ännu ett skäl till att inte ha så brått.


   
SvaraCitera