Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag träffade en tjej förra helgen och var nära att ha sex fast vi blev störda av andra som kom in, så vi fortsatte inte efter det, iallafall hon ville inte. Fast jag tjatade på, men det hände inget. Något jag ångrar faktiskt, att jag försökte tjata och ta på henne för att fortsätta.

Men vi har skrivit efter det och hon tyckte som sagt att det inte var speciellt okej att jag gjorde som jag gjorde, men att hon ändå förstod då det var alkohol inblandat. Men vi fortsatte skriva lite och jag bad om ursäkt och frågade dessutom om hon ville ta ett fika eller så för att lära känna varandra, men hon ville tänka på saken.

Är det verkligen en sak att tänka på? och bör jag prata med henne om det irl när jag ser henne imorgon och säga förlåt och ta upp om fikat?


   
Citera

Anden94: men att hon ändå förstod då det var alkohol inblandat.

Vad spelar detta för roll?
Att du fått i dig alkohol innebär inte att det är mer okej att göra saker du annars kanske inte skulle ha gjort i samma situation i nyktert tillstånd.


   
SvaraCitera

Du saknar game, min vän. Vad du måste göra är att leta upp nån som har game, nån som kan lägrandets konst, du behöver en alfahanne! När jag var i din ålder hade jag inga problem med om nån kom in i rummet, var bara att köra, kunde tillochmed skratta åt det.

Så jobbar en alfahanne, så jobbar jag. Sensmoralen? Kontakta mig, jag kan visa dig vägen.


   
SvaraCitera

Maki:

Vad spelar detta för roll?
Att du fått i dig alkohol innebär inte att det är mer okej att göra saker du annars kanske inte skulle ha gjort i samma situation i nyktert tillstånd.

Exakt. Men det var inte poängen här även om det kan vara en synpunkt


   
SvaraCitera

Anden94:

Jag träffade en tjej förra helgen och var nära att ha sex fast vi blev störda av andra som kom in, så vi fortsatte inte efter det, iallafall hon ville inte. Fast jag tjatade på, men det hände inget. Något jag ångrar faktiskt, att jag försökte tjata och ta på henne för att fortsätta.

Men vi har skrivit efter det och hon tyckte som sagt att det inte var speciellt okej att jag gjorde som jag gjorde, men att hon ändå förstod då det var alkohol inblandat. Men vi fortsatte skriva lite och jag bad om ursäkt och frågade dessutom om hon ville ta ett fika eller så för att lära känna varandra, men hon ville tänka på saken.

Är det verkligen en sak att tänka på? och bör jag prata med henne om det irl när jag ser henne imorgon och säga förlåt och ta upp om fikat?

Ignorera Stekaren. Grabben tänker endast med kuken och vet inte vad han pratar om. 


   
SvaraCitera

Maki:

Grabben-kuken

stekaren är en tjej.


   
SvaraCitera
reben

m det var 1 diskret sätt att säga nej på men om du vill få henne att ändra sig kan d va bra o prata med henne på 1 icke pressande nivå dvs att du inte tjatar om en fika d första du gör o ist får henne att tycka om dig =)))))))))))))))))))))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ville träffas men jag ska bort med några vänner nu om cirka 10 dagar och blir borta 3 veckor. Hur ska man vara på sin första ''dejt'' och speciellt nu när jag ska vara borta så länge


   
SvaraCitera

Du ska vara dig själv?


   
SvaraCitera

Anden94: Jag träffade en tjej förra helgen och var nära att ha sex fast vi blev störda av andra som kom in, så vi fortsatte inte efter det, iallafall hon ville inte. Fast jag tjatade på, men det hände inget. Något jag ångrar faktiskt, att jag försökte tjata och ta på henne för att fortsätta.

du skriver tamigfan så man blir mörkrädd...
hon ville inte ha sex med dig så du undrar vad du ska göra? låt henne vara är mitt råd


   
SvaraCitera

Skulle du kunna svara på hur det var den kvällen du nästan hade sex med henne, var hon blyg och du nästan hoppade på henne eller hur var det?


   
SvaraCitera