Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra?


Ämnesstartare

När min bröst är ömma och jätte ont i magen typ hela tiden? 🙁 

Ä


   
Citera

Mens? Gravid? Puberteten? Preventivmedel? 

 


   
SvaraCitera

stå ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:
Mens? Gravid? Puberteten? Preventivmedel?  

Mens tror jag inte det är för att jag har inte haft det sedan september men jag tror jag har blivit gravid för att jag har ont i magen varje dag så jag har funderat på att testa mig slutet på månaden är jag inte det vet jag inte vad det är!? :/


   
SvaraCitera

edberg96:

Mens tror jag inte det är för att jag har inte haft det sedan september men jag tror jag har blivit gravid för att jag har ont i magen varje dag så jag har funderat på att testa mig slutet på månaden är jag inte det vet jag inte vad det är!? :/

Har du inte kollat upp????


   
SvaraCitera

edberg96:

Mens tror jag inte det är för att jag har inte haft det sedan september men jag tror jag har blivit gravid för att jag har ont i magen varje dag så jag har funderat på att testa mig slutet på månaden är jag inte det vet jag inte vad det är!? :/

Det är väl ändå rätt uppenbart att du är gravid då. Kontakta ungdomsmottagningen så fort som möjligt så du hinner göra abort innan du gått över tiden. Väntar du med flit eller? Vänta inte i en hel månad för bövelen då är det för sent. Ring imorgon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Har du inte kollat upp????

Nä har haft så i snart en vecka och det är förtidigt att kolla det nu 🙂 


   
SvaraCitera

Du har inte haft mens sedan September då är det inte för tidigt att testa sig snarare jäkligt sent. 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:
Du har inte haft mens sedan September då är det inte för tidigt att testa sig snarare jäkligt sent.  

Jag har testat mig för ungefär 2 månader sedan hoss barnmorskan 4-5 gånger och det visade negativt alla gånger 


   
SvaraCitera

Har du ätstörningar?

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:
Har du ätstörningar? 

Lite ibland 


   
SvaraCitera