Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag hitta på?


Ämnesstartare

Redbulls:

Det var den jag menade. Har inte sett originalet

Gillar serien skarpt so far. Vilket "slut" är det som suger, första säsongen eller hela seriens slut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Gillar serien skarpt so far. Vilket "slut" är det som suger, första säsongen eller hela seriens slut?

Seriens. Alltså det kanske inte var dåligt, men jag tyckte det var lite larvigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Seriens. Alltså det kanske inte var dåligt, men jag tyckte det var lite larvigt.

Ah. Jag lär ju märka hur det slutar 🙂


   
SvaraCitera

vhfaj:

Skulle dock rekommendera att du sticker ut och joggar. Varför? För att kroppen värms upp innifrån, segt slem lossnar förvånansärt lätt och du kommer känna dig bättre.

fett korkat då virus kan sätta sig på obehagliga platser om man har otur, t ex på hjärtat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

fett korkat då virus kan sätta sig på obehagliga platser om man har otur, t ex på hjärtat

LOL. Ett virus kryper inte ned till hjärtat bara för att du joggar.


   
SvaraCitera

vhfaj:

LOL. Ett virus kryper inte ned till hjärtat bara för att du joggar.

att jogga när man är förkyld är fett korkat. och virus kan sätta sig på hjärtat jo, och om de gjort det så blir det genast ännu mer korkat att jogga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

1 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
smisk

Stringburka:

4 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

att jogga när man är förkyld är fett korkat. och virus kan sätta sig på hjärtat jo, och om de gjort det så blir det genast ännu mer korkat att jogga

Vad jag menar är att det inte försämras av att man joggar. Feber är en annan sak, men är det vanlig förkylning mår man bättre av att jogga.

Vet du hur jag vet det? Jag har provat det själv istället för att titta på siffror och undersökningar på nätet.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Vet du hur jag vet det? Jag har provat det själv istället för att titta på siffror och undersökningar på nätet.

vet du hur jag vet att hundar inte bits? jag har aldrig blivit biten av en [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vet du hur jag vet att hundar inte bits? jag har aldrig blivit biten av en

LOL.

Nu var det dock så att jag mådde bättre och förkylningen dämpades efter att jag varit ute och sprungit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorera mitt förslag då, jävla hippie. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spela roblox.


   
SvaraCitera