Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag köpa åt min bror?


Ämnesstartare

kommer ej på ngt

tror jag ritar 1 teckning ist

el va tkr ni?


   
Citera

Ni kan samtidigt komma på vad jag ska köpa till min syster. Känner inte människan längre [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ni kan samtidigt komma på vad jag ska köpa till min syster. Känner inte människan längre

Köp glögg, häll den i en sån här flaska, fixa en egenritad etikett och knyt dit ett fint band. Ljug och säg att du gjorde den själv (eller gör egen glögg om du råkar vara lagd åt det ärliga hållet).

Folk tenderar att uppskatta saker man gjort själv, eller i vart fall känna att de inte kan klaga.


   
SvaraCitera

köpte en kökskniv till morsan för 900:-, känner att min studentbudget är lite spräckt [sad] har ej köpt nåt till de andra än..


   
SvaraCitera

mediakatt:

häll den i en sån här flaska,

Glömde att nämna att det ska gå och posta också, för hon kommer nog inte att komma hem över jul. [n]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Glömde att nämna att det ska gå och posta också, för hon kommer nog inte att komma hem över jul.

Då blev det svårare. Gör ett julkort och skaffa ett presentkort på något hon är intresserad av, typ bokhandel/klädaffär/whatever?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Ljug och säg att du gjorde den själv

[love]

Nintendo:

Ni kan samtidigt komma på vad jag ska köpa till min syster. Känner inte människan längre

Blivande_japan:

rita

Blivande_japan:

1 teckning ist


   
SvaraCitera

Typ Mega Drive blir bra


   
SvaraCitera

en annonsplats på ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

en annonsplats på ungdomar.se

ska skriva 1 kontaktannons åt hnm dirr


   
SvaraCitera

Kattmat.


   
SvaraCitera

En bok.


   
SvaraCitera